Gość zbyszek670 Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 W Niemczech bedize dostepny na początku 2011 roku na pytanie dlaczego tak długo opel wstrzymuje sie z wprowadzeniem silnika, odp. ze trwają jeszcze testy tego silnika. Najlepszy test to tylko polskie drogi.Nie ma nigdzie w europie tak długich torów do testowania jak w polsce.Pzdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28216-insignia-cdti-oznaczenie-silnika/page/3/#findComment-91243 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 ciekaw jestem tego silnczka biturbo heh pomyślec ze kiedyś oplowski 1 7 d miał 60 km technika idzie do przodu oby tak dalej   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28216-insignia-cdti-oznaczenie-silnika/page/3/#findComment-90884 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mesyjasz Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Jak mam wersję exoflex 160 kucy(118KW) i wszystkie "literki" na karoserii są srebrne.. chybą że mowa i innym miejscu "kolorowania" Sorki.. jednak dalton jestem ... TI jest carne... a tu odnośnie CDTI biturbo czyli 190 kucyków   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28216-insignia-cdti-oznaczenie-silnika/page/3/#findComment-90665 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jeti Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 czarne TI - 160KM. co do 190KM: na razie nie ma takiej wersji dostepnej. ta wersja silnikowa bedzie dostepna tylko z napedem 4x4. i jest problem z filtrem czastek stalych, ktory normalnie jest umiejscowiony w tunelu centralnym, gdzie musialby sie zmiescic z walem tylnego napedu... i jest ciasno. calkiem mozliwe, ze problem juz jest rozwiazany i trwaja testy, ale trzeba poczekac. pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28216-insignia-cdti-oznaczenie-silnika/page/3/#findComment-71110 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Musze was zmartwic ale insignia mimo ze autem roku 2009 zostala to nie polecalbym nikomu. Strasznie duzo ich pryzjezdza do nas na serwis. Same takie przypadki przeroznych awarii typu zgrzyta, trzesie buda, nie odpala a przebiegi tych aut sa naprawde smieszne bo od kilku tys km do 30 tys. Holuja je calymi stadami np 3400 km. Te z napedem na 4 kola i w automacie to tez maja problemy bo strasznie szarpia przy ruszaniu. To nie sa pojedyncze przypadki tylko tego jest mnustwo. Nawet maja jakies defekty z rozrusznikami. Problemy z softem. Normalnie plaga.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28216-insignia-cdti-oznaczenie-silnika/page/3/#findComment-67005 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adrian GSI Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 kolegi mama ma insignie cdti z czym te dwie na czerwono i ma 160 koni   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28216-insignia-cdti-oznaczenie-silnika/page/3/#findComment-51030 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DanielSzewczak Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 postanowiłem dziś zadzwonic do General Motors Poland Sp. z o.o. i dowiedziec sie nt tego silnika, więc: w Polsce bedzie dostępny pod koniec 2011 roku, jako rok modelowy 2012 W Niemczech bedize dostepny na początku 2011 roku na pytanie dlaczego tak długo opel wstrzymuje sie z wprowadzeniem silnika, odp. ze trwają jeszcze testy tego silnika. Silnik diesla biturbo jest już dostępny w niemczech od jakiegoś czasu. Jak wiadomo, są z inm problemy (jakie konkretnie nie wiem, historii nie chce pisać) ale w ofercie w niemczech jest (opel.de) kosztuje kupe kasy i wątpie, żeby w Polsce odniósł jakikolwiek sukces. Ogólnie diesel w insigni jest rozwiązaniem dobrym tylko w długich trasach. Dowód ? Insignia 2.0 CDTI 160 KM AT6 (bez 4x4) spalanie w Wawie (specyficzne miasto ) 11 L Insignia 2.0 Turbo 220 KM AT6 (z 4x4) spalanie w wawie (jw) 12,5 L w NIemczech silnik biturbo diesel kosztuje dużo pieniędzy a spalanie nie będzie miał mniejszego , więc "po kiego".... ta jednostka???   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28216-insignia-cdti-oznaczenie-silnika/page/3/#findComment-41399 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 koszta... podatek mniejszy inne ubezpieczenie i dla kogos kto nie lubi diesla badz malo jezdzi w sam raz...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28216-insignia-cdti-oznaczenie-silnika/page/3/#findComment-41354 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertnet Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 konkurencja ma w ofercie mocne diesle więc wypada mieć   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28216-insignia-cdti-oznaczenie-silnika/page/3/#findComment-41326 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DanielSzewczak Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 konkurencja ma w ofercie mocne diesle więc wypada mieć No może tylko dlatego Myślę, że będzie to idealna jednostka do automatu. Ogólnie diesle w Insigni (bez automatu) to mała porażka. Dwa pierwsze biegi są na tyle krótkie (dość męczące w korkach), że spod świateł byle pikaczento nam ucieka, natomiast od "4" w górę jest już świetnie Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28216-insignia-cdti-oznaczenie-silnika/page/3/#findComment-41294 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.