Skocz do zawartości

hamulec chwyta u samego dołu


Rekomendowane odpowiedzi

Gość patryk1235

Witam!!

 

przed kilkoma dniami wymieniłem w tigrze tarcze i klocki hamulcowe ponieważ kierownica przy hamowaniu miała drgania i hamulec łapał u samego dołu niestety po wymianie tylko kierownica przestała drgać a hamulec dalej hamuje na tym samym poziomie.

 

Czego to wina? czy to coś związane z tylnymi hamulcami?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed kilkoma dniami wymieniłem w tigrze tarcze i klocki hamulcowe ponieważ kierownica przy hamowaniu miała drgania

Drgania pewnie były spowodowane biciem tarcz, stąd drgania na kierownicy.

A jak z siłą hamowania :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość patryk1235

Tak, tarcze były parę tyś km. wcześniej toczone i się przegrzały niestety.

 

co do siły hamowania to trzeba porzadnie depnąć na pedał żeby mocno zahamować i wtedy czuć już działanie ABS tzn. pedał lekko drga pod nogą.

 

Dodam że nie ma najmniejszego ubytku płynu hamulcowego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak sugeruje ja37, sprawdź z tyłu samoregulatory,

a może się kończą także szczęki i bębny (jeżeli takie posiadasz z tyłu)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa na jedno naciśnięcie ma pewną ilość płynu.

Jak za dużo płynu bedzie potrzeba, żeby rozeprzeć szczęki z tyłu, to braknie go na dobre działanie hamulca.

Przerabiałem to latem u siebie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość daropierwszy

Zaraz po samej wymianie hamulec będzie bardzo słaby, potrzeba przejechać ze 100 km żeby się dotarł do tego czasu siła hamowania będzie mizerna

Dodam że nie ma najmniejszego ubytku płynu hamulcowego.

A czy stan jest odpowiedni i czy na pewno dobrze został odpowietrzony układ?

Ale jestem przekonany że musisz troszkę pojeździć aż się wszystko dotrze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli pedał nisko schodzi i słabo hamuje to prawdopodobnie zapowietrzony jest układ. Najlepszym sposobem, by to sprawdzić to naciskanie parę razy pedału, jeśli z każdym naciśnięciem będzie wyżej łapał i robił się twardszy to właśnie to jest oznaką zapowietrzenia układu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności