Skocz do zawartości

Vectra A 2.0 automat


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam wszystkich i od razu prosze o pomoc.

 

ASB w moim aucie wrzuca za wysokie biegi.

tylko pierwszy bieg wrzucany jest ok, nastepne wrzuca tak ze silnik nie da rady ciagnac, obroty spadaja ponizej 1tys, jezeli juz jakims cudem sie rozpedze to z hamowaniem tez mam nie lada problem, bo na 3biegu ciagnie mi do samej krzyzowki, nie redukujac, a silnik prawie gasnie, nie mowiac juz o tym ze auto ciezko jest zatrzymac kiedy silnik caly czas ciagnie, troche lepiej ma sie sprawa na trybie sportowym "S".

Natomiast wlaczajac tryb sniezny " * " na postoju, i wlaczajac " D " auto po wrzuceniu biegu gasnie. Jakby skrzynia zapodala wiekszy od 1 bieg.

Po zakupie auta, kiedy jeszcze na dworze panowaly dodadnie temp. skrzynia pracowala idealnie...

Skrzynia to: AISIN 50-40LE AF20PA

opel rok: 1991

olej w skrzyni: rodzaj nieznany(z takim kupilem go 6mies temu), poziom w normie, jakościowo raczej kwalifikuje sie do wymiany

ostatni kod bledu to 56-dźwignia zmiany biegów - złe utawienie

kiedys tez mialem jakies bledy, ale nie wiem jakie bo jeszcze nie umialem zczytywac, jezeli pojawialy sie to tylko bezposrednio po odpaleniu i ruszeniu.

jutro zabieram sie za czyszczenie selektora, chociaz nie jestem do konca przekonany czy to cos pomoze

 

nie wiem czy zrozumiale napisalem, jakby ktos nie mógł jednak dojsc o co mi chodzi, to piszcie pytajcie,

 

Z góry wielkie dzieki za odpowiedz

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

Przypuszczam że u ciebie nie ma miski olejowej i tu może być kłopot

Jeszcze będę szukał bo miałem manuala jak się wymienia przez węże wlotowe i wylotowe

Wiem że Gawkak ma te manuale jak to by ci pomógł

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dzisiaj zregenerowałem selektor (wymyłem w nafcie, podpilowałem blaszki i nasmarowałem), wady które opisałem wcześniej nie ustały, co gorsze silnik dostał dzikich obrotów, na gazie ma 3tyś, na benzynie faluje od 2,5tys do 3,5tys.

Niestety zamiast pomóc mu widocznie zaszkodzilem ;/

 

odnoscnie wymiany oleju.

pod skrzynia jest korek ktorym spuszczalem juz olej,

poprzedni wlasciciel nie wiem dlaczego nalał go sporo za dużo,

po odlaniu 1.2L poziom dopiero dotykal kreski MAX,

a gdybym wlewał olej przez rurke od bagnetu? :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

a gdybym wlewał olej przez rurke od bagnetu?

Bynajmniej u mnie innej możliwości nie ma

tym sposobem nie wymieni się całego oleju

Zawsze zostanie w przewodach i w pompie

Jeśli masz miskę w skrzyni to przydało by się wymienić też filtr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr w FWD jest w środku i żeby go wymienić, to trzeba wyjąć skrzynię i ją rozpołowić

każda skrzynia ma misę

do każdej skrzyni automatycznej GM leje się olej przez bagnet

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

filtr w FWD jest w środku i żeby go wymienić, to trzeba wyjąć skrzynię i ją rozpołowić

Tego właśnie nie pamiętałem :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności