Gość marcin27 Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Koledzy pomóżcie!!!Mam Viki A 1.8(90KM) i świeci mi się kontrolka z silniczkiem w tle.Do tej pory jakoś się jezdziło,ale teraz autko odmówiło posłuszeństwa.Auto nie ma LPG i cały czas dostaje BP98.Z tego co powiedział mój mechanik,po sprawdzeniu wszystkiego stwierdził,że to,komputer,.Czy to może byc prawda.Prosze o pomoc bo nie wiem co mam dalej z tym fantem zrobic.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28835-komputer/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Dla potwierdzenie możesz zrobić choćby podmiankę sterownika z innej vectry czy astry z takim silnikiem, chyba mowa o c18nz. Poza tym możesz sam gratisowo zczytać błędy, bo nikt tu nie wie na jakiego mechanika trafiłeś.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28835-komputer/#findComment-91839 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin27 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Po zczytaniu błedów pojawiają się 21 22 24   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28835-komputer/#findComment-91770 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jezyk403 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 To najprawdopodobniej są przyczyny: 21 Czujnik położenia przepustnicy (potencjometr) lub jego obwód, wysokie napięcie 22 Czujnik położenia przepustnicy (potencjometr) lub jego obwód, wysokie napięcie 24 Czujnik prędkości pojazdu lub jego obwód   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28835-komputer/#findComment-91726 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin27 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Zmieniłem czujnik położenia przepustnicy i po wykasowaniu błędu nic się nie zmieniło.A co do kodu 24(czujnik prędkości pojazdu)to moje auto czegoś takiego nie posiada.Sprawdzałem to z kilkoma mechanikami i po prostu go brak.Jeżeli by miał być to z tego co wiem to powinien on byc między skrzynia,a linką szybkościomierza.I dla czego wyskakuje mi ten bład?Czy to jednak może być uszkodzona centralka?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28835-komputer/#findComment-91680 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 marcin27, 1 prosze uzupelnij profil 2 od jak dawna masz to auto i od jak dawna masz problemy (a w szczegolnosci ten ktory opisujesz)?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28835-komputer/#findComment-91602 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Fajnych masz mechaników. Na schemacie jak byk jest impulsator. Weź no wtyczkę od TPS. Ściągnij gumę. I zobacz, co się dzieje z przewodami.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28835-komputer/#findComment-91596 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cursor Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Bo impulsator jest, ale nie każdy "mechanik" wie, że takowy w vectrze, calibrze i astrze F znajduje się w licznikach, a nie przy skrzyni jak w kadecie. Jak zachowuje się silnik?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28835-komputer/#findComment-91265 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin27 Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Jak zachowuje się silnik?Kiedy zaswieci sie.check,silnik traci wolne obroty i ma ich ok.400/min. [ Dodano: Sob Mar 20, 2010 08:50 ] Co moze byc przyczyna,ze pompa paliwa i czujnik przepustnicy maja za niskie napiecie?Pompe wraz z czujnikiem polozenia przepustnicy wymienilem na nowa i po wykasowaniu bledow za jakis czas problem znow wraca.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28835-komputer/#findComment-91226 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cursor Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Napięcie na pompie paliwa jest bezpośrednio zależne od przekaźnika, który ją zasila. A na czujnikach to już kwestia jakiegoś styku. Ja bym posprawdzał masy na silniku, możliwe, że ecu nie ma takiej masy jak powinno i za punkt odniesienia bierze złe napięcie. Masz jakiś miernik? Jeśli tak, to zmierz napięci na stykach TPS'a względem masy. Jak się toczysz, np. dojeżdżając do skrzyżowania i wciśniesz sprzęgło, to silnik gaśnie? Jeśli tak, to masz na pewno impulsator do wymiany. Jest on z tyłu licznika, nad miejscem gdzie się wpina linkę prędkościomierza. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28835-komputer/#findComment-91224 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.