Skocz do zawartości

Wentylator


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam użytkowników opelka.Mój problem dotyczy wentylatora chłodnicy .Po wymianie chłodnicy i termostatu zauważyłem żę przy osiągnięciu tem.po wyżej 90 stopni nie załącz sie wentylator.Natomiast załącz sie wentylator klimy.A gdy odłoncze wentylator klimy to włączy sie wtedy wentylator ale gdy schłodzi już silnik to się nie wyłączy.Sprawdzałem wtyki są ok.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W oplu nie ma wentylatora klimy i wentylatora chłodnicy jako czesc osobna. Pierwsze wypusty mialy po dwa wiatraki ale one sa sprzegniete ze soba i steruje nimi modul. Pozniejsze tylko jeden wiatrak. Ogólnie chlodzenie powinno sie zalaczyc cos powyzej 100 stopni ale chyba pierwszy bieg wczesniejbo przy 97. Moduła za zadanie regulowac ich predkosc i zalaczac odpowiednio wiatraki prze opornice. Jak wlaczysz klime to zalacaja sie oba czy tylko ten jeden? Jeszcze sprawdz kabloteke od czujnika temp i sprawdz jak sie zalaczaja wiatraki jak go odepniesz na odpalonym silniku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze wypusty mialy po dwa wiatraki......... Pozniejsze tylko jeden wiatrak

Ja mam z 98r a znajomy 2005r i mamy po dwa wiatraki,więc nie jest to chyba kwestia wieku samochodu,to tak na marginesie. :/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze to zalezec od kraju gdzie wyprodukowane , kraju przeznaczenia itd.

Być może,choć nasze się różnią prawie wszystkim prócz marki. :urodziny: Moja 1.6,hatchback wyprodukowana w Antwerpii dla Hiszpani,klimatyzacja delphi.

Znajomego 1.7dti kombi,Gliwice dla Polski klima bher.

No ale na pewno są jakieś zależności które o tym decydują.

Chyba trochę zboczyłem z tematu,bo tu problem nie w ilości wentylatorów ale w ich działaniu. :/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey:) mam astrę 2.0 dtl z 1999r od jesieni i dzisiaj stojąc w korku temperatura zaczęła nagle rosnąc, dotąd ani mi się nie dźwigała z 70 stopni(bo ponoć diesla ciężko zagrzać), a dzisiaj doskoczyła do 90 parę i wciąż rosła (więc ogrzewania wewnętrzne na maksa i wentylator również dałem na 4) .... a na kopicie zapaliła się dioda z wentylatora, wracając już temperatura w trasie skakała i zaraz malała od 70 do 85 stopni... i mam pytanko czy to jest normalne, i jest to spowodowane ociepleniem ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności