Skocz do zawartości

problem z Astrą H 1.6 TWINPORT


Rekomendowane odpowiedzi

zapł. wł. wtyczka rozpięta

 

1-masa -11-14V od stony wiązki

1-2 - 9 Ohma od strony sondy

 

 

wtyczka spięta wbijasz igły w przewody na pin 3 i 4 silnik na biegu jałowym ok 0,6V

W programie diagnostycznym lepiej widać czy się to napięcie waha (ale baardzo wolno )

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/page/4/#findComment-654004
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Dzisiaj znalazłem chwilę na te pomiary.Napięcie od strony wiązki się zgadza ponad 12V , ale na biegu jałowym na 3 i 4 kabelku jest 2,2V to trochę więcej niż te co Pan podał 0,6V,a omów to praktycznie nie pokazało.Zauważyłem też że na spawie trochę pluje z wydechu. Błędu niby od sondy nie ma ,ale wskazania trochę odbiegają od normy, pewnie przez to większe spalanie.Teraz jaki z tego wniosek?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/page/4/#findComment-654498
Udostępnij na innych stronach

2.2 V na jałowym -powinno być max 1 V

Dużo więc.Sprawdź dla pewności czy miernik nie przekłamuje.

9 Ohma to jest oporność grzałki więc wychodziłoby że problem masz z grzałką.Ale pomierzyłbym dla pewności jeszcze raz.

Teraz pytanie który spaw ci się rozszczelnił.Jeżeli przed sondą to ta może wariować bo dostaje lewe powietrze

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/page/4/#findComment-654502
Udostępnij na innych stronach

Miernik sprawdzałem nawet na opornikach,chyba że masę słabą znalazłem.Jeszcze to raz to sprawdzę,a co do wydechu to 1 mm dziurki sztuk 2 od dołu przed sondą.Tylko czym takie dziurki załatać żeby wyeliminować nieszczelność,da się to zaspawać?Czyli że jak nie będzie oporności 9Ohm to do wymiany?

Edytowane przez itan84

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/page/4/#findComment-654540
Udostępnij na innych stronach

9Ohma to oporność grzałki.Jeżeli nie pokaże oporu to znaczy że masz spaloną grzałke sondy.

 

Dziurawą rurę wydechowa wymienić na nową.

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/page/4/#findComment-654541
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem raz jeszcze i jest 9,6 Ohma na pinie 1 i 2 od strony sondy,czyli teoretycznie powinna być sprawna.Spróbuję uszczelnić na razie jakąś opaską i preparatem ten wydech i zobaczę jaki będzie efekt.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/page/4/#findComment-654584
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Sprawdziłem raz jeszcze i jest 9,6 Ohma na pinie 1 i 2 od strony sondy,czyli teoretycznie powinna być sprawna.Spróbuję uszczelnić na razie jakąś opaską i preparatem ten wydech i zobaczę jaki będzie efekt.

Witam,

przy wymianie filtra powietrza okazało się że opaska zaciskowa przy kolektorze puściła i silnik brał "lewe powietrze".Spalanie spada ,ale jak dotąd spadło o 0,4-0,5 L po 400km .Zastanawiam się jeszcze nad sprzęgłem które pulsuje po delikatnym naciśnięciu,i czemu przy zmianie biegów obroty idą w górę zamiast spadać... Szarpanie nadal jest ale jakoś już nauczyłem się jeździć,chociaż bardzo chętnie bym się go pozbył.

Edytowane przez itan84

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/page/4/#findComment-656394
Udostępnij na innych stronach

 

 

czemu przy zmianie biegów obroty idą w górę zamiast spadać

 

Bo dalej jest coś nie tak i może ciągnąć lewe powietrze

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/page/4/#findComment-656401
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość janek19994

Witam Mogę prosić o bliższe informacje odnośnie błędu ECN 111306 tj jakiej mocy zamontować opornik :spoko:

Edytowane przez janek19994

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/page/4/#findComment-658312
Udostępnij na innych stronach

Gość kriskris015

Witam Mogę prosić o bliższe informacje odnośnie błędu ECN 111306 tj jakiej mocy zamontować opornik :spoko:

Witam.

Rowniez podlaczam sie z pytaniem. jaka moc tego opornika?

Sprobuje najpierw podpiac opornik 680 ohm.

U mnie juz caly czas pali sie "check".Wypedalowany blad to 111306.Nie ma zadnych innych.Dzis zrobilismy z kolega maly test - kolega siedzial za kolkiem i podjezdzal obrotami do 4000 - 4500 rpm i co sie okazalo?Listwa od klapek sie nie przesuwa.Czyli,ze rownie dobrze potencjometr moze nie byc walniety a problem jest przy klapce,przy ktorej jest nastawnik.Czy tak?Czyli walniety nastawnik?

Edytowane przez kriskris015
Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/page/4/#findComment-658331
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności