adam1954 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 (edytowane) zapł. wł. wtyczka rozpięta 1-masa -11-14V od stony wiązki 1-2 - 9 Ohma od strony sondy wtyczka spięta wbijasz igły w przewody na pin 3 i 4 silnik na biegu jałowym ok 0,6V W programie diagnostycznym lepiej widać czy się to napięcie waha (ale baardzo wolno ) Edytowane 27 Listopada 2016 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/page/4/#findComment-654004 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość itan84 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 Dzisiaj znalazłem chwilę na te pomiary.Napięcie od strony wiązki się zgadza ponad 12V , ale na biegu jałowym na 3 i 4 kabelku jest 2,2V to trochę więcej niż te co Pan podał 0,6V,a omów to praktycznie nie pokazało.Zauważyłem też że na spawie trochę pluje z wydechu. Błędu niby od sondy nie ma ,ale wskazania trochę odbiegają od normy, pewnie przez to większe spalanie.Teraz jaki z tego wniosek?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/page/4/#findComment-654498 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 2.2 V na jałowym -powinno być max 1 V Dużo więc.Sprawdź dla pewności czy miernik nie przekłamuje. 9 Ohma to jest oporność grzałki więc wychodziłoby że problem masz z grzałką.Ale pomierzyłbym dla pewności jeszcze raz. Teraz pytanie który spaw ci się rozszczelnił.Jeżeli przed sondą to ta może wariować bo dostaje lewe powietrze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/page/4/#findComment-654502 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość itan84 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 (edytowane) Miernik sprawdzałem nawet na opornikach,chyba że masę słabą znalazłem.Jeszcze to raz to sprawdzę,a co do wydechu to 1 mm dziurki sztuk 2 od dołu przed sondą.Tylko czym takie dziurki załatać żeby wyeliminować nieszczelność,da się to zaspawać?Czyli że jak nie będzie oporności 9Ohm to do wymiany? Edytowane 3 Grudnia 2016 przez itan84   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/page/4/#findComment-654540 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 (edytowane) 9Ohma to oporność grzałki.Jeżeli nie pokaże oporu to znaczy że masz spaloną grzałke sondy. Dziurawą rurę wydechowa wymienić na nową. Edytowane 3 Grudnia 2016 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/page/4/#findComment-654541 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość itan84 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2016 Sprawdziłem raz jeszcze i jest 9,6 Ohma na pinie 1 i 2 od strony sondy,czyli teoretycznie powinna być sprawna.Spróbuję uszczelnić na razie jakąś opaską i preparatem ten wydech i zobaczę jaki będzie efekt.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/page/4/#findComment-654584 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość itan84 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 (edytowane) Sprawdziłem raz jeszcze i jest 9,6 Ohma na pinie 1 i 2 od strony sondy,czyli teoretycznie powinna być sprawna.Spróbuję uszczelnić na razie jakąś opaską i preparatem ten wydech i zobaczę jaki będzie efekt. Witam, przy wymianie filtra powietrza okazało się że opaska zaciskowa przy kolektorze puściła i silnik brał "lewe powietrze".Spalanie spada ,ale jak dotąd spadło o 0,4-0,5 L po 400km .Zastanawiam się jeszcze nad sprzęgłem które pulsuje po delikatnym naciśnięciu,i czemu przy zmianie biegów obroty idą w górę zamiast spadać... Szarpanie nadal jest ale jakoś już nauczyłem się jeździć,chociaż bardzo chętnie bym się go pozbył. Edytowane 27 Grudnia 2016 przez itan84   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/page/4/#findComment-656394 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 czemu przy zmianie biegów obroty idą w górę zamiast spadać Bo dalej jest coś nie tak i może ciągnąć lewe powietrze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/page/4/#findComment-656401 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość janek19994 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 (edytowane) Witam Mogę prosić o bliższe informacje odnośnie błędu ECN 111306 tj jakiej mocy zamontować opornik Edytowane 15 Stycznia 2017 przez janek19994   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/page/4/#findComment-658312 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kriskris015 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 (edytowane) Witam Mogę prosić o bliższe informacje odnośnie błędu ECN 111306 tj jakiej mocy zamontować opornik Witam.Rowniez podlaczam sie z pytaniem. jaka moc tego opornika? Sprobuje najpierw podpiac opornik 680 ohm. U mnie juz caly czas pali sie "check".Wypedalowany blad to 111306.Nie ma zadnych innych.Dzis zrobilismy z kolega maly test - kolega siedzial za kolkiem i podjezdzal obrotami do 4000 - 4500 rpm i co sie okazalo?Listwa od klapek sie nie przesuwa.Czyli,ze rownie dobrze potencjometr moze nie byc walniety a problem jest przy klapce,przy ktorej jest nastawnik.Czy tak?Czyli walniety nastawnik? Edytowane 15 Stycznia 2017 przez kriskris015 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/page/4/#findComment-658331 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.