Gość itan84 Opublikowano 21 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 Witam,mam pytanko.Odłączyłem wtyczkę od zaworu egr po rozgrzaniu silnika i po przejażdżce stwierdzam że nie ma szarpania jakie było dotychczas przy 1200 i 1950 rpm za co w sumie winiłem klapy wirowe(przesunąłem nastawnik jak powyżej,ale szarpanie było nadal ,po paru tysiącach kontrolka silnika zgasła ale po następnym tysiącu zaświeciła się).I co teraz?Odkręcić zawór i spróbować przeczyścić jeśli w ogóle jest tam coś do czyszczenia,czy wymienić zawór na nowy?Chyba że faktycznie spróbować wyczyścić obecny i wrócić z nastawnikiem klap na pierwotne miejsce,bo auto stało się trochę mułowate,powyżej 2000 dopiero coś się dzieje.Czy też można jeździć z odłączonym zaworem egr?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/page/8/#findComment-673302 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 21 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 Może wróć nastawnikiem do ustawienia fabrycznego, wyczyść EGR (wcześniej zrób programem test EGR) i z wyczyszczonym EGR próbuj znaleźć inne położenie czujnika. A tak w ogóle to odczytaj dokładnie porządnym programem błędy parametry pracy silnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/page/8/#findComment-673304 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość itan84 Opublikowano 21 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 Może wróć nastawnikiem do ustawienia fabrycznego, wyczyść EGR (wcześniej zrób programem test EGR) i z wyczyszczonym EGR próbuj znaleźć inne położenie czujnika. A tak w ogóle to odczytaj dokładnie porządnym programem błędy parametry pracy silnika. OK,tylko czy muszę jechać z tym na komputer czy sam coś znajdę,ale raczej mniej diagnostycznego?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/page/8/#findComment-673323 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 21 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 Poczytaj sobie moje posty w dziale Opcom. Tam dokładnie wyjaśniłem czego ja używam i co u mnie się sprawdziło w podglądzie parametrów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/page/8/#findComment-673324 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rysiekz16xep Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Witam wszystkich serdecznie. Przekopałem internet i znalazłem odpowiedź tylko na część moich problemów z astra h z16xep. Kilka dni temu stałem się szczęśliwym albo nie posiadaczem Astry. Wszystko było fajnie ale po przejechaniu około 500km auto zaczęło się dusić i chodzić jakby na 3 cylindry. Dojechałem do domu 3km, zostawiłem auto na noc, rano po odpaleniu było już ok ale pojechałem do warsztatu sprawdzić co i jak. Diagnostyka komputerowa wykazała kilka błędów dotyczących wypadania zapłonu na 1,2,3 i 4 cylindrze, losowego wypadania zapłonu na wszystkich cylindrach oraz p1112 zawór dezaktywacji portu-przerwa w obwodzie. Wszystkie błędy oprócz p1112 się skasowały. Przekopałem internet i widzę, ze problem z twinportem jest znany ale nigdzie nie jest powiązany z wypadaniem zapłonu. Czy ktoś z was miał może podobny problem do mojego i rozwiązał go w rozsądnej cenie. Dodam tylko ze wszystkie wtyczki są podpięte a cewka zapłonowa jest nowa. Po kasowaniu błędów auto przejechało około 100km w kilka dni i problem wypadania zapłonów znów wrócił i tak jak wcześnie po postoju przez noc gdy odpaliłem auto pracowało już normalnie ale obawiam się, że za jakiś czas będę miał kolejną niespodziankę związaną z wypadaniem zapłonu i chciałbym temu zapobiec. Z góry dziękuje za wszystkie porady.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/page/8/#findComment-678351 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 No i mogą wypadać jako skutek P1112. Zostaje ci zająć sie tym błędem. Ja bym brał kolektor na stół. Ale wcześniej pomiar wiązki elementu wykonawczego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/page/8/#findComment-678353 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ardzio05 Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 Witam. Od paru miesiecy mam problem z błędem 111306. Wymienilem niedawno czujnik. 3 dni bez błędu no i dziś pojawił się ten nieszczęsny błąd Chyba bedzie trzeba kolektor wymienić. Ogólnie to gdy się rozgrzeje samochod i wlaczy się jeszcze raz silnik to błąd znika. Dopiero jak postoi dlugo to znowu się zapala czy problemem może być wilgoć na stykach ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/page/8/#findComment-685841 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 Brak styku to jedna z możliwości. Jest też opcja kiepskich zamienników   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/page/8/#findComment-685861 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rysiekz16xep Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 Ja w swojej Astrze rozebrałem kolektor ssący wyczyściłem dokładnie i na nowo wkleiłem blachę która jest wewnątrz oraz wyczyściłem kanaliki od EGR i delikatnie przesunąłem potencjometr od położenia klap. Jak narazie przejechałem 5000km i wszystko działa super.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/page/8/#findComment-685864 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 No i jak się chce to się da Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/page/8/#findComment-685865 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.