Skocz do zawartości

Bezsensoswy komunikat "check coolant level" / dym


Gość maximus

Rekomendowane odpowiedzi

no wypalanie dpf ale przekonania nie mam. Wlacze tryb mode i bede obserwowal co sie dzieje. Niebawem bede wymienial olej to przyokazji obejrze sobie to od dolu. W serwisie przed kupnem sprawdzali go na wszystkie strony i wszystko bylo ok. Nieszczelnosc - byc moze tylko dlaczego nie zawsze jak sie rozgrzeje - c samo sie uszczelnia - i dlaczego zagaszenie izapalenie sielnika problem rozwiazuje - silnik przeciez wciaz jest zagrzany - to mnie najbardziej dziwi - nieszczelnosc byla by prostym rozwiazaniem tyle ze j.w to sie kupy nietrzyma zreszta poza plynem do wycieraczek ktorego zuzycvia nie jestem wstanie ocenic nic mi nie ubywa. Zaczyna mnie bardzo w....c to. Najbardziej sie boje ze nawet jak podjade do mechaniora to oczywiscie wszystko bedzie ok a jak wyjade to pewnie znowu sie pojawi - zlosliwisc rzeczy martwych. ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego zagaszenie izapalenie sielnika problem rozwiazuje

to wlasnie sugeruje dpf. ale nie chce ci nic sugerowac...

generalnie jak zainicjuje sie wypalania to nawet jak zostalo przerwane to czesc sie wypalilo, dlatego drugie wypalanie nie nastepuje natychmiast po wlaczeniu silnika (inna sprawa ze silnik i wydech (czyt dpf) musi sie zagrzac do odpowiedniej temp...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to rzeczywiscie masz problem ciezki do rozwiazania.

slodkawy dym swiadczylby raczej o odparowywaniu cieczy chlodzacej... moze masz duze cisnienie w ukladzie jak rozgrzany i wtedy cos pokapuje?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem do tych ludzi- odpowiedzieli - u jednego bylo marnie - dziura w kolektorze dolotowym do turbo - nie dalo sie zaspawac wymiana celej sprezarki, u drugiego uszczelka w kolektorze - ta wersja to pikus by byla:). Oddaje go jutro do mechanika ma sie temu przyjrzec

 

[ Dodano: Sro Kwi 07, 2010 12:05 ]

Heh przypadkiem spotkalem wczoraj czlowieka ktory pracuje w serwisie opla - namoiwl mnie na czyszczenie zaworu EGR i kolektora - mowie ze objawy dymenia to wlasnie dlatego. Ciekawe czy mnie naciaga czy rzeczywiscie. No nicw rozpaczy chyba sprubuje. Tak na marginesie - umiem wlaczac test mode ale nie moge jakos znalesc na forum metody zczytywania bledow metoda gaz hamulec- jak to zrobic i w ktorym momencie i gdzie te kody sie pojawiaja?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 12 lat później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności