Gość grzesiek815 Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Mam pytanie dotyczące astry 2.0 8V C20NE 1992 rok Czy można wymienić pierścienie ewentualnie panewki na wale bez ruszania góry silnika czyli bez sciągania głowicy tylko od spodu silnika Niedawno robiłem głowice i nie chce jej ruszać I jaki jest przykładowy koszt takiej operacji Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29152-pytanie-o-remont-silnika/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Czy można wymienić pierścienie ewentualnie panewki na wale bez ruszania góry silnika czyli bez sciągania głowicy tylko od spodu silnika tak I jaki jest przykładowy koszt takiej operacji przykładowy koszt zależy od: 1. klasy zakładu wykonującego usługę 2. regionu kraju 3. klasy zakupionych części 4. stanu wału korbowego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29152-pytanie-o-remont-silnika/#findComment-89043 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szupek Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 ArKos, a da się wyciągnąć/przeszlifować cylindry bez ruszania głowicy? moim zdaniem wymiana pierscieni bez ruszania cylindrów jest bezcelowa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29152-pytanie-o-remont-silnika/#findComment-88961 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 da się wyciągnąć/przeszlifować cylindry bez ruszania głowicy?nie moim zdaniem wymiana pierscieni bez ruszania cylindrów jest bezcelowa.nieprawdapierścień jest miększy od cylindra i to on w pierwszej kolejności się zużywa auto bierze olej i wymiana pierścieni w wielu przypadkach uzdrawia sytuację na kilkadziesiąt tysięcy km   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29152-pytanie-o-remont-silnika/#findComment-88922 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arsim Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Jeżeli nie ma tzw. progów na cylindrze, można śmiało wymienić same pierścienie. Wymiana samych panewek bez szlifu wału jest praktycznie bezcelowa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29152-pytanie-o-remont-silnika/#findComment-88067 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 ArKos, a jezeli jest nie wielki prog na cylindrze wyczuwalny palcem to co najlepiej zrobic szlifowac czy wystarczy wymienic pierscienie? I o ile moze byc wiekszy cylinder w granicach normy żeby wystarczyło zmienic tylko pierscienie i nie szlifowac cylindra?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29152-pytanie-o-remont-silnika/#findComment-87635 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 szlif zostaje jedynie i tłoki z pierścieniami na I nadwymiar jeżeli się zmieszczą, bo może być tak, że od razu II nadwymiar trzeba dać tyle że w takim wypadku silnik powinien żreć olej jak głupi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29152-pytanie-o-remont-silnika/#findComment-87633 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 nie wiem czy brał olej bo ja ten silnik kupiłem i po rozebraniu zastałem taka niespodzianke w takim wypadku może zatulejowac http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif bo podobno nadwymiarowe tłoki i pierścienie sporo kosztują podziekowac za info   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29152-pytanie-o-remont-silnika/#findComment-87497 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 podobno nadwymiarowe tłoki i pierścienie sporo kosztująniepraaaaaaaawdado c20ne tłoki na I nadwymiar widziałem na allegro po 54zł sztuka do 1,4 na pewno nie bedzie drożej w takim wypadku może zatulejowac http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gifzdecydowanie tak ALE ja na twoim miejscu kupiłbym dół silnika sam osobiscie sprzedałem ze 4 silniki wiekowe, ale w igła stanie... po cenie złomu da sie kupić czyli za 300-400zł masz naprawde zdrowy dół polatasz na nim sporo, i na pewno: 1. mniej roboty ze wszystkim 2. mniejsze koszta szkoda że teraz masz jajo, bo nie dalej jak w grudniu poszedł mi praktycznie cały c14nz - tylko głowicy brakowało i był igła   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29152-pytanie-o-remont-silnika/#findComment-87496 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Dzięki za radę akurat trafił się dół i wziołem go Wcześnie nie pisalem ale teraz mam 1.4 włożony a ten kupiony to c20ne myśle go wcisnąc brakuje mi tylko przepływki i listwy wtryskowej a czy może kolega ma jakieś części ? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29152-pytanie-o-remont-silnika/#findComment-87426 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.