Skocz do zawartości

geometria czy ustawienie zbieżności


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jeżdze astrą II 1.8 byłem w dwóch różnych stacja diagnostycznych i oczywiście usłyszałem 2 różne wersje:

1. należy zrobic całą geometrię kół przednich

2. trzeba ustawic zbieżnośc (kół przednich) gdyż w astrach II nie ustawia sie geometrii

 

no i generalnie jestem zielony w tym temacie i nie mam pojęcia co robic doradzcie cus no i moze jakąs dobrą stację na terenie Warszawy, zgóry dzieki pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

no i moze jakąs dobrą stację na terenie Warszawy,

Do tego jest dział "Warsztaty"

Pytanie czemu chcesz to robić??

Jeśli zdziera opony to zbieżność

Jak byś uzupełnił profil to by grało

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za szybko odp. no ogolnie wlasnie opony mi zdziera a prawe przednie kolo jest delikatnie przechylone tak jak by sie opieralo na samochodzie ( góra kola delikatnie do wewnątrz wpada a dół na zewnątrz) i wlasnie gosc na stacji który zajmuje sie ustawianiem zbiezności powiedzial mi ze tego nie zrobi ze trzeba cala geometrie zrobic.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W AG zbieżność a i kąt pochylenia też jest chyba do regulacji - fotkę chyba i na forum wklejałem na których śrubach

Jedź do kogoś kto zajmie się całością

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość NieMechanik