Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

witam kolegów mam do was pytanie czy ktos spotkał sie z takim przypadkiem ze auto po zgaszeniu nie chcialo odpalic dodam ze nie ja uzytkuje ten pojazd i z informacji udzielonych przez własciciela cos zaczeło jakby zaczeło smierdziec i zgasił auto po ponownej próbie auto nie odpaliło wywaliło bład 0370 co to moze byc prosze o odpowiedz ;)?;)

 

[ Dodano: Sob Kwi 10, 2010 08:18 ]

dodam ze prad jest ale nie kreci rozrusznik wcale kontrolki nie przygasaja

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/29527-astra-17-dti-zgas%C5%82a-i-nie-odpala/
Udostępnij na innych stronach

0370 Nieprawidłowy sygnał prędkości obrotowej silnika z czujnika „A" czyli coś się dzieje z czujnikiem położenia pompy czego efektem może być także nie możność odpalenia:

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic557081.html#2875621

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/29527-astra-17-dti-zgas%C5%82a-i-nie-odpala/#findComment-85618
Udostępnij na innych stronach

dodam ze prad jest ale nie kreci rozrusznik wcale kontrolki nie przygasaja

Tu umarl cyba wyrzutnik ( elektromagnes) rozrusznika.

Blad to tak jak kolega wczesniej- padniety czujnik obotow pompy.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/29527-astra-17-dti-zgas%C5%82a-i-nie-odpala/#findComment-85612
Udostępnij na innych stronach

czyli ten wyrzutnik obstawiacie ale co do tego czujnika to chyba cos nie tak bo czujnik obrotów wąłu korbowego to bład 0335

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/29527-astra-17-dti-zgas%C5%82a-i-nie-odpala/#findComment-85415
Udostępnij na innych stronach

Przy występującym błędzie P0370 auto nie odpali. Albo padł sterownik silnika (ten na silniku, nie pompie) albo umarł czujnik położenia w pompie, wtedy niestety tylko regeneracja pompy, bo sam czujnik jest niewymienny.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/29527-astra-17-dti-zgas%C5%82a-i-nie-odpala/#findComment-85163
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie robiłeś sterownika to poczytaj już tyle razy pisałem - KAŻDY KTO MA TEN SILNIK musi poprawić zimne luty, które z wiekiem powstają w nim!!! http://www.mrserv.de/index.php?option=com_content&task=view&id=30&Itemid=33 są opisane jakie elementy trzeba wymienić. Ja mój sterownik 170 tys km temu poprawiłem prewencyjnie i mam spokój. Wielu forumowiczów czeka, aż padnie i naprawiają za zbyt duże pieniążki części 30-40zł i elektronik z dobrą lutownicą (aby mógł nastawić temp. i nie popalić styków). Ten typ tak ma polecam każdemu kto posiada ten silnik wymontować sterownik 4 śruby M-6 klucz 10tka wtyczkę naciskamy od spodu silnika i wysuwamy. Otwieramy go wycinając silikon, podważamy płytkę aluminiową chroniącą przed wodą, kurzem. Bierzemy dobre "okulary" lupę ale najczęściej nie potrzeba bo w każdym 6cio latku i starszym powstają tzw. obrączki -zimne luty. Jak jeszcze w nim nic nie padło to poprawiamy luty i zmienia się kultura pracy silnika jak padło to co mogło paść - stronka wyżej. Ta pompa nie zaciera się chyba, że jeździmy na ropie z piaskiem i bez filtra paliwowego. Poprzez zimne luty pada parę elementów wymieniamy je elektronik zrozumie zamienniki z tej str. co pada pomierzy i wymieni. Innym wyjściem jest oddanie go do Boscha 1200zł na Allegro 300-500zł elektronik 50-100zł jeżeli dostanie opis z tej stronki nie musi dużo szukać mierzy i widzi co jest przepalone. To jest instrukcja do sterowników 1.7 TDI i DTL obojętne czy Astra Corsa czy Vectra. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/29527-astra-17-dti-zgas%C5%82a-i-nie-odpala/#findComment-85154
Udostępnij na innych stronach

AKurat czujnik położenia wałka pompy nie jest połączony z wadliwym sterownikiem pompy, ale niech Ci będzie. Powiedz, czym kleiłeś po regeneracji ten sterownik, bo silikon na bazie octu nie nadaje się na pewno. Czy jeśli silnik pracuje normalnie jest sens zaglądać do sterownika pompy? Czy nie lepiej trzymać się zasady, że jeśli coś działa to tego nie ruszać.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/29527-astra-17-dti-zgas%C5%82a-i-nie-odpala/#findComment-85140
Udostępnij na innych stronach

witam mialem ten sam problem ze 4 michy temu jechalem samochodem i nagle zgasl astra II 1,7 dti i niechcial odpalic oddalem do kumpla do wrsztatu i powiedzial ze to pompa wtryskowa kupilem druga zostala zmontowana i wszystko w porzadku smigalo przez tydzien nagle zgasl ponownie dzwonilem do kumpla powiedzial ze wtych astrach tak jest ze sterowniki maja zimne luty zcholowalismy do niego odkrecil sterownik wycielismy silikon ktory jest uszczelniaczem i bylo odrazu widac golym okiem zimne luty poprawil to i odrazu odpalil wiec sprawdz najpierw pompe jakniebylo zadnych oznak wczesniej ze traci moc to pzejc do sterownika tam jest pies pogzrzebany.pozdro :?:

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/29527-astra-17-dti-zgas%C5%82a-i-nie-odpala/#findComment-84856
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności