Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Panie i Panowie :)

 

Chciałbym podbić temat i zapytać o poradę.

Otóż miałem tzw. "dzwona" moją Astrą II. Uderzyłem skręconym kołem w dość wysoki murek. 

Wymieniono amortyzator, wahacz, drążek kiero, końcówkę drążka, stabilizator - zbieżność wyszła -  rama ok. 

Problem pojawił się podczas jazdy - układ kierowniczy chodzi dużo ciężej niż przed wypadkiem oraz kierownica nie wraca do położenia "na wprost". Nie wiem jak zdiagnozować winowajcę - czy macie jakieś rady? Znacie może sposób na sprawdzenie czy wspomaganie działa w Astrze II?

 

Dziękuje za wszelkie sugestie,

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/29872-kierownica-nie-odbija-do-jazdy-na-wprost/page/2/#findComment-699459
Udostępnij na innych stronach

Została do przeglądnięcia listwa maglownicy.

Czyli wyjąć listwę z przekładni kierowniczej i sprawdzić czy jest skrzywiona

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/29872-kierownica-nie-odbija-do-jazdy-na-wprost/page/2/#findComment-699467
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności