Gość Rucka Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Witam. Mam opla kadeta 1.8. Jest taki problem bo on jest taką niedoszłą rajdówka i jadąc nie zbyt szybko (dziury były duże) po prostu zgasl i już nie chciał zapalic nie wiemy co z nim jest a szkoda troche go zlomowac albo cos bo jest w nawet dobrym stanie prosiłbym o jakąś pomoc może to pompa albo wtrysk ? i nie wezme go do mechanika bo daleko mam do miasta na początku musze znac przyczyne (samochód już po prostu nie zapalił) !! pomocy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 jak będziesz czytał forum albo dział FAQ, to na początku musze znac przyczyne FAQ -> elektryka   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cursor Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Iskra w ogóle jest? Jeśli nie ma iskry, to rozepnij wtyczkę z czujnika położenia wału(kabel idzie po obudowie rozrządu) i przedmuchaj styki i zepnij z powrotem, i sprawdź czy coś pomogło.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Rozumiem że rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala. Napisz co to za silnik/rocznik/moc. Moge tylko ogólnie napisać: sprawdź błędy i znajdziesz przyczynę. Jak to zrobić: http://opel24.com/porady/tigra/317-odczyt-bdow.html - niech to będzie twoja biblia. ponadto: Sprawdź czy pompa podaje paliwo - odepnij wężyk od wtrysku, włóż do butelki, przekręć zapłon - paliwo powinno wypływać. Jeżeli nie wypływa, mogą być 4 przyczyny: - pompa paliwa siadła - zapchany filtr/wężyk - przekaźnik pompy paliwa lub jego obwód - styki na kompie zaśniedziały/zgniły i nie podaje napięcia na przekaźnik pompy Co zrobić? - odkręcić filtr powietrza i ciepnąć trochę paliwa na przepustnicę, załączyć zapłon - powinien na chwilę zaskoczyć. - odpiąć przekaźnik pompy paliwa, zmostkować dwa najgrubsze kable i zapalić - powinien śmigać. Jeżeli śmiga na mostku, tzn, że jest uszkodzony przekaźnik, lub styki kompa przegniły ( w 1,8 komp jest koło nóg pasażera, gdzie wilgoć niestety przechodzi od nadkola i od dywaników i styki gniją, odepnij wtyczkę od kompa i sprawdź czy wszystkie piny są na miejscu). Poniżej foto tego, co mi się stało jakiś czas temu - zaznaczone styki idace do przekaźnika pompy paliwa, które odgniły całkowicie Poprawiłem adres str./ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.