Gość Anonymous Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Witam, mam dwa troszkę dla mnie uciążliwe pytania. Mianowicie - wymieniłem sobie końcówkę drążka lewą długą i mam wrażenie, że wkręciłem ją za mocno w tą część, która łączy tą końcówkę z tą krótką. Czy da rade to jakoś nareperować aby nie ściągać znowu tych końcówek ? Ściąga jak cholera, wiem że po każdej wymianie czegokolwiek z zawieszenia trzeba ustawiać zbieżność kół, ale wymieniłem jedną rzecz i podczas odkręcania liczyłem zwoje (ile razy była wkręcona ta końcówka) aby wkręcić tyle samo razy. Tak zrobiłem a zdaje mi się, że jest ona trochę bardziej wkręcona niż powinna. Dalsze pytanie, jak są zamontowane sworznie wahacza? To są nity czy co to jest ? Za cholerę nie mogę do tego się dobrać... Omega 2.0 8v 95/96   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Drążki mogły nie być tej samej długośći, 1mm różnicy wystarczy.Musisz zaliczyć geometrię... W EPC wychodzi, że albo śruby, albo nity.Jak kupisz nowy, to pewnie ze śrubami, tak kupiłem do corsy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 jeżeli masz nity to masz jeszcze fabryczny sforzeń. jeżeli śruby to już ktoś go przed tobą wymieniał. jak są nity trzeba je kątówką potraktować. z nowym sforzniem w zestawie są śruby do zamocowania sforznia   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Zgadza się, w takim razie muszą to być nity bo normalna śruba to nie jest. I zgadza się też to, że z nowymi sworzniami w komplecie załączone są śruby i nakrętki I o to mi chodziło, co prawda nie wiem jeszcze jak tam podejść kątówką ale jakoś dam sobie rade, w najgorszym wypadku i tak muszę wahacz zdejmować bo wymieniam wszystkie tuleje.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Trzeba wahacz wymontować. jak tuleje wymieniasz to masz po drodze do sforznia   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.