Gość Anonymous Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Witam serdecznie jestem nowy na forum wiec moze ten temat juz sie tu pojawil ale musze zapytac bo nic nieznalazlem, a mianowicie moj silniczek nierowno pracuje na wolnych obrotach jak i w czasie jazdy na wolnych jest to 1,5 a w czasie zmiany biegow 2 tysiace niemam pojecia co to jest niedawno zmienialem uszczelke pod klawiatura i tlumik ale takie cyrkji byly juz wczesniej Vectra 1,8 16V 1995.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Sprawdź/wymień: Kable WN, świece, rozdzielacz, korokwca i przepustnicę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 No i jeszce egera nie zapomnij sprawdzić. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 hmmm a co to jest "egera"   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adrianopelek Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Jackson, jest to zawór recykulacji spalin(egr)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 No i jeszce egera nie zapomnij sprawdzić. Pozdrawiam Mądra stara zasada mówi, że EGR jest po to by go zaślepić - puszką od piwa;d   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 EGR jest po to by go zaślepić - puszką od piwa;d Szczególnie spożytą podczas zaślepiania Najlepiej działa   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 AAA chłopaki i tu was zaskoczę!!z tą puszka to się nie zgodzę, zaślepiłem go tym właśnie sposobem jakieś 2 miechy temu. i po niespełna miesiącu obroty znów zaczęły mi wariować a do tego silniczek zrobił się strasznie mulasty, tak więc zacząłem szkuać przyczyny tych jakże drazniących i niepokojących objawów. Wymieniłem przewody WN na orginalne NGK, troszkę pomogło ale dalej to nie było to, dalszym krokiem było dokładne oczyszcenie przepustnicy i jakże "słynnego ostatnio" silniczka krokowego, to też niewiele pomogło, aż coś mnie natkneło na powtóórne sprawdzenie EGERA i okazało się, że podkładka z puszki poprostu się przepaliła . Tak więc bez większych namysłów wywaliłem EGERA do kosza, odpaliłem Diaxa dociąłem odpowiednią zaślepkę z blaszki o grubości 5mm. I moja Viki znów nabrała chęci do życia!!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Halun-H2, bo te puszki teraz jakieś cienkie robią, hehe   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Siema. Mam te same problemy co Jackson tyle, że w Astrze II 1.4 16V. Po kontroli komputer wykazywał wartości zerowe EGRa, natomiast krokowiec otwarty w 30-50%. Czy to może być powód nierówniej pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.