Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Do łącze sie do tematu ponieważ mój silniczek 1.6 16v też muli na benzynce jeszcze bardziej niż na gazie nie wiem czy to nie pompa siada podaje odczyty z diagnostyki

benzyna 3000obrotów

benzynka3000obr.jpg

benzyna wolne obroty

benzynkawolne.jpg

gaz 3000 obr

gaz3000obr.jpg

gaz wolne

gazwolne.jpg

 

Byłbym bardzo wdzięczny jakby ktoś pomógł mi to zinterpretować jakby jakiś waznych parametrów brakowało mogę uzupełnić zrzuty

 

acha egr mam nie zaślepiony auto na gazie 120 tyś krokowiec wyczyszczony kable i świece i filter wymieniony. Moje podejrzenia to ciśnienie w kolektorze(lewe powietrze choć nie bardzo bo już sprawdzałem) reduktor gazowy (ale raczej nie powinno bo to i tak niema wpływu na jazde na benzynie)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3070-nier%C3%B3wna-praca/page/2/#findComment-331194
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 24
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

o2 sensor to lambda tyle że ją wymieniłem nie napisałem tego w poście na benzynce skacze sobie od 0,3 do 0,9 na gazie 0,2-1 wiec chodzić chodzi tylko chyba zły skład mieszanki na gazie skoro tak mocno na nim skacze

 

[ Dodano: Pon Maj 14, 2007 08:44 ]

a ile powinno być te skakanie od ilu do ilu na labdzie i jaki czas wtrysku na wonych obrotach słyszałem że 3 ms

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3070-nier%C3%B3wna-praca/page/2/#findComment-331191
Udostępnij na innych stronach

Na ciepłym napięcie powinno być nie mniej, niż 450mV.

Czasu wtrysku nie znam.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3070-nier%C3%B3wna-praca/page/2/#findComment-331188
Udostępnij na innych stronach

Co do benzyny, to będzie sonda, ale do gazu, to wygląda na EGR.

Reduktor ci wytrzymał 120kkm?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3070-nier%C3%B3wna-praca/page/2/#findComment-331176
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

nio bo testach z moim vagiem wychodzi na to że nie lambda a coś z dawką paliwa chyba pompa siada przy dodaniu gazu lambda zamiast rosnąć to utrzymuje sie nisko i dopiero po jakiejś chwili rośnie gdy silnik sie wkręci jakimś cudem na obroty natomiast na gazie prawidłowo po dodaniu lambda rośnie i silniczek sie wkręca ładnie tylko że za bogata mieszanka i przez to po wciśnięciu sprzęgła sie jeszcze wypala dłużej na obrotach i wiecej pali. Także zacznę od pompy chyba. Trochę nie skłądnie napisałem. przydałby sie watek o parametrach diagnostycznych np że tps ma sie zawierać od 0,5 do 5 v i takie tam nawet coś bym skrobnoł i we faq mogłoby być. i że map sensor kiedy niskie wskazanie a kiedy bierze lewe powietrze no i cała reszta z lambdą itd

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3070-nier%C3%B3wna-praca/page/2/#findComment-331168
Udostępnij na innych stronach

To by mogło być fajne opracowanie :roll:

Napisz i umieść w dziale "Napraw to sam", tam chyba bedzie najlepiej.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3070-nier%C3%B3wna-praca/page/2/#findComment-331091
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności