Gość mk5 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Przepustnica tu nie winna.Sprawdz napiecie czy dochodzi do niej.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawko_da_gama Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 tak na wtyczce do przepustnicy jest po 5v ,ale jak chodzi o opór to brak reakcji na mierniku...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 To musisz sprawdzić masę i dlaczego jej nie ma na wtyczce.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trebuh Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Przecież masa idzie ze sterownika bo on kluczuje masa .także wracamy do punktu wyjścia a kolega może w koncu uwierzy,że ma problem ze sterownikiem silnika czyli ECU!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Zawsze warto wykluczyć inne możliwości prze wymianą ECU - dlatego podałem co można dodatkowo sprawdzić przed wymianą.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.