Skocz do zawartości

Chodzi jak traktor, spadek mocy


Gość de_mysza

Rekomendowane odpowiedzi

Gość de_mysza

Witam wszystkich....

Mam problem ze swoją Corsą B, a mianowicie jak jechałem wczoraj auto nagle zaczęło głośno chodzić i znacznie spadła moc silnika.... Werkot dobiega spod maski, wydobywający się dźwięk jest podobny do przepalonego tłumika, ale przy przepalonym tłumiku nie powinno być spadku mocy silnika.... Dziś jestem umówiony u mechanika, ale chciałem usłyszeć Wasze opinie.....

Serdecznie dziękuję za pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość de_mysza

Zaglądałem pod maskę ale niestety nic nie zauważyłem, a napisałem że wydobywa się spod maski żeby zasugerować że nie jest to dźwięk dobiegający spod auta (układ wydechowy) tylko przy silniki....

Trochę teraz czytałem na różnych forach i nie wiem czy czasami nie jest to wydmuchana uszczelka pod kolektorem wydechowym.... ale czy takie są objawy....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaglądanie zaglądaniem, a silnik chodził?

Akurat zapomniałem szklanej kuli, a nie chce mi się wypisywać stu mozliwych przyczyn traktora.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość de_mysza

Silnik pracuje normalnie, nie ma żadnych drgań, szarpań itd... przy małych obrotach dźwięk traktora nie jest duży ale przy dodaniu gazu staje się bardzo głośny, dźwięk podobny do sportowego wydechu.... jechałem wczoraj kawałek do domu to odczuwalny spadek mocy, nie przyśpiesza jak wcześniej....

Tak jak pisałem wcześniej wydaje mi się że może to być coś z układem wydechowym.... ale chciałem się dowiedzieć czy takie objawy pasowałyby do tej usterki.

Ps. nie musisz się tak denerwować, nie jestem specjalistom w tej dziedzinie a chciałem uzyskać jedynie jakieś informacje, które naświetlą mi co może być zepsute....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chciałem uzyskać jedynie jakieś informacje

, które naświetlą mi co może być zepsute....