Skocz do zawartości

czujnik awarii i dymiące spaliny


Gość Jola Kowalska

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Jola Kowalska

Silnik mojej calibry pracuje na benzynę i LPG. Podczas jazdy na benzynie zapaliła mi się kontrolka awarii. Z wydechu czuć smród paliwa i pojawiają się dymiące opary. Śłychać wtryski. Silnik dobrze pracuje, równo, ładnie wchodzi na obroty. Nie ma żadnych objawów w pracy silnika. Może tylko mocniej popuszcza powietrze z tłumika. Na LPG nie ma objawu pary z wydechu i zapachu paliwa ale nadal pali się kontrolka. Co mojej caliberce może dolegać? ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Jola Kowalska

tak o tąwłaśnie kontrolkę

 

[ Dodano: Czw Cze 17, 2010 16:04 ]

Hej

To oznacza że jest rozregulowany komputer. Jak można go ręcznie ustawić ponownie na poprawne parametry?????????:D

Ktoś wie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Jola Kowalska

czujnik indukcyjny- brak sygnału o prędkości obrotowej gdzie go szukać jaka może być przyczyna awarii?:(?

czujnik tempeatury powietrza- zbyt wysokie napięcie gdzie go szukać jaka może być przyczyna awarii?:)??

Zdarza mi się że przy wysokich upałach pow 30 stopni w cieniu gaśnie lampka czek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 i 71?

31 jest zawsze, czujnik temperatury powietrza masz w przepływomierzu.

Można go zastąpić termistorem NTC22

Ale najpierw sprawdź kabelki przy wtyczce przepływomierza, moze ten od czujnika się złamał.

 

Na pewno wyszedł błąd czujnika powietrza, a nie płynu chłodzącego?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdarza mi się że przy wysokich upałach pow 30 stopni w cieniu gaśnie lampka czek

Czy to oznacza, że normalnie to ona pali się cały czas :(:):)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Jola Kowalska

Tak kontrolka check chpali się cały czas. :)

Tak na uruchomionym silniku mam błąd 71.

Dzięki sprawdzę kabelki może to tylko ich wina bo motor chodzi bez zarzutów, ma normalne spalanie.

 

[ Dodano: Pon Sie 23, 2010 12:08 ]

Witam

Mam dodatkowe spostreżenia co do mojej caliberki.

Przy błędzie 71 kontrolka check gaśnie mi jak silnik się zagrzeje i tem przechodzi na zegarze ponad 90 stopni Celcjusza, więc czy to może być tempertura powietrza a może właśnie tem płynu chłodzącego.

Koledzy poradźcie co by można w tej sytuacji zrobić. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności