Skocz do zawartości

Kadet tylna oś piasty


Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych kolegów!:wink:

Jestem tutaj nowy ale chciałbym bardzo prosić o poradę.

Wymieniałem z kolegą łożyska tylnego koła i przyznam się ze wstydem że popiwkowaliśmy trochę i koleżka tak mocno dokręcił nakrętkę koronową trzymającą piastę że po krótkiej jeździe szlak trafił mniejsze łożysko a jego pierścień osadzony na osi tak się zapiekł że w żaden prawie sposób nie dało się go ściągnąć. Oczywiście sie to udało młotkiem i przecinakiem ale wydaje mi sie że oś piasty jest na tyle uszkodzona że nadaje się do wymiany.

Moje pytanie jest najstępujące czy mozna wymienić oś piasty??? Bo na moje oko to ona chyba jest wspawana w belkę:drunk:

Bardzo proszę o szybką poradę koledzy bo samochód niesprawny a żona do pracy nie ma czym chasać:beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jest wspawana to tylko wymiana belki Ci pozostaje.

 

Powinna być przykręcona na 4 śruby do belki.

Nie zawsze. W przypadku kadetta przykręcana była przede wszystkim w dwóch przypadkach, ABS oraz tarczobębny z tyłu(czyli 16V).

W innych przypadkach najczęściej była wspawana.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności