Skocz do zawartości

Ciśnienie w cylindrach a planowanie głowicy.


Gość Paul2324

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

jakiś czas temu a dokładnie rok temu miałem planowanie głowicy. Już od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem rano auta.Byłem dziś u mechanika podłączył Corse pod kompa i żadnych błędów nie było później sprawdził ciśnienie na cylindrach i stwierdził ze trzyma kompresje ale ciśnienie jest za niskie bo wynosi po 4 na każdym (ale nie wiem w jakich jednostkach to mierzył)i powiedział że to prawdopodobnie jest przyczyną.Moje pytanie to czy po planowaniu głowicy jest możliwe żeby była tak niska kompresja??.Autko ogółem jeździło bez zarzutów chociaż po planowaniu wydawało się tak jakby słabsze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

Witam

Nie sądzę by planowanie głowicy miało jakikolwiek wpływ na te ciśnienie

pan mechanik ogółem nie pamiętał że robiłem ta głowice u niego i stwierdził że coś będzie trzeba szlifować

Pewnie mu chodzi o zawory

A powiedz czy pali ci olej. Jeśli tak to mogą być pierścienie. To też może być przyczyną słabej kompresji

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzyma kompresje ale ciśnienie jest za niskie bo wynosi po 4 na każdym

Musisz się dowiedzieć o co chodzi.

Przy 4 barach nawet by ci nie zapalil.

Może przy składaniu rozrządu za słabo przykręcił koło pasowe i klin się ściął?

Takie coś skutkuje osłabieniem silnika, bo przestawia się i zapłon i wtrysk.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn po nocy rano nie pali. później jak już odpali to normalnie odpala. Mechanik zrobił wczoraj próbę olejową i ciśnienie podniosło się do 5 ale stwierdził że to i tak bardzo mało.zaraz muszę zadzwonić do niego bo miał sprawdzić sam jak pali po nocy. Ale coś mi się wydaje że będę musiał sporo kasy wywalić w naprawę:D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak mało się podniosło, to masz coś z głowicą, zawory się nie domykaja, albo

Może przy składaniu rozrządu za słabo przykręcił koło pasowe i klin się ściął?

Albo źle złozył rozrząd.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj po pracy pojechałem do mechanika i poinformował mnie że auto rano odpaliło bez problemu. Na zimnym silniku ciśnienie wynosi około 5,5. Spytałem go o rozrząd i stwierdził że to może być to. Od razu sprawdził i okazało się że rozrząd jest OK. A dziś rano odpalił ale z oporami. Wychodzi na to że remont silnika jest nieunikniony, tylko pytanie czy się opłaca????Orientuję się ktoś jakie są to koszty?:wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można jeszcze spróbować wymienić/sprawdzić popychacze, może nie trzymają ciśnienia i zawory się za mało otwierają.

remont wyjdzie drożej, niz kupno używanego silnika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności