Gość Anonymous Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Witam prosze o pomoc, szukałem tematu na forum - owszem sa ale problem pozostaje nierozwiązany. 1. Astra G 2000 r 1,6 8V auto zagazowane, problem taki ze na gazie przejechane 30 tyś i"chodzi" nieco lepiej niż na bęzynie. Objawy : nierówne obroty, przy ruszaniu silnik pracuje nierówno, szarpanie ( jakby pracował na 3 gary) - bardzo wzrosło spalanie - a auto jest słabsze. Jest jeszcze efekt taki jak powyzej 2500 obrotówchce przyspieszyc a tu klapa wystepuje tzw "dziura" jak odejme gazu autko delikatnie przyspiesza. Wymieniłem filtr powietrza, kable WN swiece, lambde - odrobina poprawa ale nadal nie to samo 2. sprawdzilem katalizator, rozrzad, wydech i szystko jest ok, byłem na kompie - zero błędów Ewentualnie możecie kogoś polecić w Bielsku-Biełej - jakiegoś mechera co by rozsadnie do tego podszedł a nie zdarł kase za nic niezrobienie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Astra Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 z okolic bielska mogę ci polecić warsztat POLCAR Serwis Samochodowy Szymon Kłeczek ul. Przecznia 27 43-340 Kozy tel.: 033 817 49 00 profesjonalny gość i rozsądne ceny zresztą jak tam podjedziesz to widać ze fachowiec bo same auta typu lexus mercedes itp tam stoją   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Dzieki Koleżko, A ktoś spróbuje sie wypowiedzieć na temat usterki??? Z góry dzieki [ Dodano: Czw Cze 24, 2010 12:53 ] I zauważyłem jeszcze jeden objaw, po uruchomieniu silnika ( na benzynie oczywiści ) winduje obroty na 2000, czasem 2500 - po przejechaniu ok 500 m musze sie zatrzymać i w tedy obroty dopiero spadają do ok 1000   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dydek Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Czyściłeś przepustnicę, silniczek krokowy i zawór Egr - zawór po czyszczeniu możesz zaślepić.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Jestem w tym zielony - wiec umówiłem sie z mecherem na te czynności. Mam nae pomoże W czoraj jak wracałem z pracy dołączył kolejny dziwny objaw - na gazie w ogóle praktycznie stracił moc i dodatkowo na wolnych obrotach coś go ewidentnie "przydusza" tzn przez chwilkę pracuje normalnie (kilka sekund ) a następnie czuć jak nim delikatnie szarpie i obroty zaczynaja falować od ok 950-1100. A podczas jazdy na gazie obroty w ogóle nie spadają poniżej 1500 [ Dodano: Sro Cze 30, 2010 14:57 ] Witam EGR sprawdzony cewka sprawdzona przepustnica wyczyszczona a usterka nadaj wystepuje. POMOCY!! [ Dodano: Sro Cze 30, 2010 14:58 ] krokowiec też jest ok   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gotmit Uns Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Witam. Muszę cie zmartwić kolego. Coś bardzo podobnego dzieje się z silnikiem mojej Astry. Czytając opis to chyba nawet to samo. Z usterką walczę od 3 lat. Gdzie ja nie byłem, co przy tym silniku nie wymieniałem i nic. Tak więc masz chyba dwa wyjścia albo nauczyć się z tym jeździć albo niestety pozbyć się auta.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arturro-55 Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Witam. Może to okaże się pomocne: http://www.elektroda...00.html#7552135   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.