Gość MACIEK1_2008 Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Witam jak w temacie od niedawna zapala mi się lampka od monowtrysku,zczytałem kody i wybiło mi kod 47- Przekaźnik pompy powietrza lub obwód, niskie napięcie (Bosch Motronic, Simtec) Jak do tego sie zabrać i co to za przekaźnik pompy powietrza,może to miało być paliwa ale taki opis kodu znalazłem na forum   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 47 to EGR.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Wymontować zawór EGR, wyczyścić go dokładnie np: WD-40 i zamontować na miejsce. Gwarantuje Ci, że wszystko jest opisane na forum (sam o tym wiele razy pisałem). Zapraszam tu: http://forum.opel24.com/jak-poruszac-sie-po-forum-opel24-vt41816.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MACIEK1_2008 Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Witam Pojawił mi sie nowy błąd kod 43 Primary ignition (distributor systems) Jak sie do tego zabrać i co dokładnie znaczy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 MACIEK1_2008, coś pokręciłeś chyba http://forum.opel24.com/i-kody-bledow-opel-corsa-vt56.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MACIEK1_2008 Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Tu mam linka z uzupełnieniem kodów http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.htm#gm Bo w tym linku co mi podałeś nie ma błędu 43   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 A jakie masz to 1,2? c12nz, czy x12sz, czy 12nz?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MACIEK1_2008 Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Mam silnik X12SZ   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 W takim układzie sprawdź kabelki od DIS do kompa, szczególnie przy samej wtyczce DIS. Możliwe, że DIS padł, możesz pożyczyć na dzień od kogoś z silnikiem x12sz, x14sz, x16sz, x16szr, c14se, c16se.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.