Skocz do zawartości

Przód pływie i stuka na dziurach


Rekomendowane odpowiedzi

Gość OCorsaV16

Witam.

 

Otoż mam taki problem 2 tyg kupiłem Corse B 1.2 16V wiedziałem że jest do wymiany tylni prawy amortyzator .. dziś otrzymałem lekki wpływ finansowy i pojechałem na stacje diagnostyczna. Tam mi powiedzieli że 1 z tylnich amorków działa na 22 % i kopletnie jest suchy bez oleju drugi natomiast działa na 69 %. Natomiast z przodu jest strasznie miekko..., "fachowcy" stwierdzili że po lewej jest pęknieta spręzyna lecz nie potrafili tego udowodnić bo auto nie było dzwignięte ... Powiedzieli ze mam sam sobie sprawdzic zwoje majac auto na lewarku. Tak zrobilem i zadnego pekniecia nie znalazłem :wink: Jak i jeden z pracownikow wulkanizacji ktory twierdził ze to jednak wina amortyzatorow przednich ... Sa tez takie stukania jakby jakas rulka, drazek byl luzny i uderzal w cos metalowego , slychac tylko jadac po dziurach.

 

Jestem swiezy w tej dziedzinie auta wczesniej jezdzilem fiatem cc i tu nie mam zielonego pojecia :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I myślisz, że jak nikt nie widzi/słyszy auta, to ci coś konkretnego odpowie?

Za ścieżkę diagnostyczną w stacji kontroli pojazdów zapłacisz ze 20zł, warto?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość OCorsaV16

Ja nie wiem moze komus tam cos stukalo kiedys ... Btw przeciez bylem na diagnostyce to wszystko inne bylo wg nich dobre jedynie ta sprezyna lewa ... Zadnych luzow tam nie widzieli cos tam psikneli W40 bo piszczało jak sie bujało autem na boki. Pytam bo sie nie znam zawsze moge sam sprawdzic i zobaczyc jak cos doradzicie. Jednak to mnie mniej martwi niz to co sie dzieje z zawieszenie tj sprezyny i amortyzatory bo nie wiem co w koncu jest do wymiany :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymi870

Jednak to mnie mniej martwi niz to co sie dzieje z zawieszenie tj sprezyny i amortyzatory bo nie wiem co w koncu jest do wymiany :?:

jeżeli tylni amortyzator ma 22 % sprawności to masz do wymiany 2 amory z tyłu, chyba ,że chcesz zaoszczędzić to wymień jeden , tylko nie wiem , czy Cię stać na taką oszczędność , skoro sprężyny zaczęły pękać :

 

"fachowcy" stwierdzili że po lewej jest pęknieta spręzyna lecz nie potrafili tego udowodnić bo auto nie było dzwignięte ... Powiedzieli ze mam sam sobie sprawdzic zwoje majac auto na lewarku. Tak zrobilem i zadnego pekniecia nie znalazłem :wink:

to też nadają się do wymiany , i następnym razem nie szukaj pęknięć na sprężynie tylko podnieś całe auto i zmierz obydwie , jeśli któraś jest krótsza to obie są do wywalenia, poza tym skoro masz już zawieszenie w takim stanie to szykuj grubsze pieniądze , bo do wymiany będzie spoooro części :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szykuj grubsze pieniądze , bo do wymiany będzie spoooro części

Eeetam...w Corsie części zawieszenia jest tyle co kot napłakał a ich koszt niewielki.

Najważniejsze to dobrze obejrzeć co domaga się wymiany i nie wymieniać na ślepo wszystkiego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeetam...w Corsie części zawieszenia jest tyle co kot

napłakał a ich koszt niewielki.

Najważniejsze to dobrze obejrzeć co domaga się wymiany i nie wymieniać na ślepo wszystkiego.

I to jest prawda, ale drugą prawdą jest, też to, że jak się nam mówi, że pewne elementy są do wymiany. A nie potrafimy sami, to z pewną dozą nieśmiałości powiem, rób tak jak Ci mówią, albo ucz się swojego auta. :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość OCorsaV16

Dobrze mowisz :?: Pomalu bd wkraczal w zycie corsy do tych 2-3 lat juz bede cos umial :wink:

 

Po za tym jutro zajade do jeszcze 1 mechanika ale rownie dobrze przelicze pieniadze i zobacze co da sie zrobic... Aha znowu doszedl nowy problem bo wydaje sie mi ze w tylnim prawym kole lozysko pada bo w okolicach 60-90 km/h slychac jak wyje lozysko :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymi870

kole

lozysko pada bo w okolicach 60-90 km/h slychac jak wyje lozysko :beer:

i o to mi właśnie chodziło , wymienisz amory i sprężyny , okaże się że końcówki drążków i sworzeń wachacza do d..y , później dojdą łożyska , przeguby , tarcze , klocki , tuleje.... itd itd ... :beer:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności