Skocz do zawartości

Ściąga na prawo Astra f 93


Gość ciapek333

Rekomendowane odpowiedzi

Gość ciapek333

witam serdecznie

problem jak w temacie tylko mi powiedziano ze maglownicy to wina zbieznosc mam ok a sciaga dalej

czy moze to jednak byc wina tej maglownicy ?

wdzieczny bym byl za potwierdzenie tej wiadomosci bo jak sie dowiedzialem to naprawa jest dosc droga

a juz niewspomne o nowej :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu jest chyba milion tematów o ściąganiu astry f w tym jeden mój

nie koniecznie maglownica

co z tego ze masz zbieżność ok?

a jak jest z geometria?

u mnie winowajca ściągania w prawo była rozwalona tuleja wahacza

pyzatym jak użyjesz szukajki na forum lub google to zobaczysz ile elementów zawieszenia jest odpowiedzialnych za prostolinijny tor jazdy pojazdu :D

sworznie,tuleje,wahacze,końcówki drążków, opony, felgi/ zapieczony hamulec itp itd

 

ogólnie proponuje sprawdzić luzy na końcówkach/tulejach/sworzniach/czy inne elementy takie jak sanki etc nie są pogięte i sprawdzić geometrie

 

pyzatym zaczęło ściągać nagle?

kleples w dziurę?

astra bita z przodu?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ciapek333

bylem u mechanika i swoim okiem niewidzial aby cos bylo nie tak luzy czy cos w tym stylu ,a przeglad nawet zrobilem tydzien temu i nawet nic nie znalazl powiedzial ze jest ok

A koszt geometri jaki teraz jest ?

sadze ze najlepiej by bylo w pierwszej kolejnosci to zrobic :D

 

-pyzatym zaczęło ściągać nagle?

powoli stopniowo

 

-kleples w dziurę?

mozna powiedziec ze dziur jest dosc sporo po naszych drogach ale tak aby bardzo wjechac w duza dziure gwaltownie to nie

 

-astra bita z przodu?

niebyla bita

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie z tym ściąganiem też nie mogę dojść

Geometria oki koła wyważone a ściąga w prawo.

Jeśli może to być wina maglownicy to co z nią nie tak że ściąga samochód.Czy maglownicę można sprawdzić?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Geometrię się robi, jak nie ma luzów w zawieszeniu, poczawszy od łozyska na kolumnie do tulei w tylnej belce.

Jesteście pewni, że nigdzie nie ma luzów?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do geometri sadze ze by mi zdzieralo oponki a jest ok

czy niemusi?

 

zaowazylem ze jak skrece do konca kierownica obojetne w ktora strone ,slychac cos jak by brzeczalo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyniki pomiaru geometrii zawieszenia – opel-vauxhall, 1995, astra-f estate, standard

kąty podstawowe początkowe specyfikacje końcowe

min max

przód wsz lewy 1°52' 0°30' 2°30' 1°52'

prawy 1°52' 0°30' 2°30' 1°52'

pochylenie koła lewy -1°30' -1°51' -0°20' -1°30'

prawy -0°30' -1°51' -0°20' -0°30'

zbieżność lewy 0°24' -0°13' -0°02' -0°09'

prawy 0°30' -0°13' -0°02' -0°06'

całkowita 0°54' -0°25' -0°05' -1°15'

tył pochylenie koła lewy -1°42' -2°10' -1°10' -1°42'

prawy -1°18' -2°10' -1°10' -1°18'

zbieżność lewy -0°03' -0°05' 0°20' -0°03'

prawy -0°27' -0°05' 0°20' -0°27'

całkowita -0°30' -0°10' 0°40' -0°30'

kąt geometryczny osi jazdy 0°12' - 0°12'

kąty wtórne początkowe specyfikacje końcowe

min max

psz lewy - - - -

prawy - - - -

poch. Koła + psz lewy - - - -

prawy - - - -

różn. K. Skrętu lewy - 0°40' 2°10' -

prawy - 0°40' 2°10' -

maksymalne skręty kół lewy - - - -

prawy - - - -

zmiana krzywej zbieżności lewy - - - -

prawy - - - -

przesunięcie kół na osi przód 14mm - - 14mm

tył 0mm - - 0mm

różnica rozstawu kół 7mm 7mm

różnica rozstawu osi 14mm 14mm

wysokość zawieszenia – przód lewy - - - -

prawy - - - -

wysokość zawieszenia – tył lewy - - - -

prawy - - - -

kąt ramy -

 

 

to moje pomiary czy są oki?

 

[ Dodano: Wto Sie 24, 2010 07:57 ]

Nikt się nie wypowie na temat tych pomiarów

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ściągnie może byc po stronie opon, ja kupiłem astre ściagąło na prawą strone, wszystkie badania zrobione (zbieżnośc, końcówki drązków, wyważenie kół, itp. ) i wszystko w normie. Wystarczylo przelozyc opony (jeśli nie kierunkowe) prawa na lewa i sciągało w druga strone, wina opon, wymieniłem na nowe i po problemie. jeszcze mozesz spróbowac zamienic tynie z przednimi po obu stronach, moze pomoże chyba że sa juz bardoz zjechane. Ja na swoich nie widziałem zeby były bardziej starte z której strony itp. zadnych oznak, ale jednak wina stała po ich stronie.

Więc zanim zaczniesz chodizc po mechanikach i wydawać kase na badania przekręć sam koła i sprawdz czy jest różnica, zaoszczedzisz kase i nerwy :shock: o ile to opony.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności