Skocz do zawartości

Glosnie harczenie silnika do 3tys obrotow...


Gość stasio666

Rekomendowane odpowiedzi

Gość stasio666

Witam!

Mam Merive 1.7 CDTI z 2004 r. (100KM)

Jak uruchamiam ją i mam zimny silnik to bardzo głośno chodzi i klekocze podczas przyspieszania. Problem ten nie znika tak jakbym tego chcial nawet jak się rozgrzeje. Inna sytuacja bardziej mnie denerwuje. Mianowicie: Jak jestem na wysokim biegu i chcę szybko przyspieszyć to odzywa się dziwne nieprzyjemne charczenie, grzechotanie, sam nie wiem jak to nazwać. wiem tyle ze sporo jezdzilem dieselami i to nie jest normalne zachowanie silnika. Problemu nie ma jeśli zredukuje biegi i obroty silnika sa powyzej 3tys obrotow. Czy ktoś z Was ma takie "odgłosy"?

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli to jest Z17 DTH to koszt jednego wtrysku nowego około 2 tyś ,na szczęście najczęściej pada jeden czasem dwa,często pomaga mycie ultradzwiękami nigdzie ich nie regenerują ,pojedź gdzieś i sprawdź koszt to około 100-150 pln

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co, teraz większość telefonów ma kamery, nagraj ten dźwięk i się wyjaśni, bo zaczniesz kupować wtryskiwacze, a okaże się, że to coś innego.

 

Poza tym wtryskiwacze przy wymianie trzeba kodować kompem do auta, więc też ktoś Ci to będzie musiał zrobić.

 

Czy lampka check engine się zaświeca podczas jazdy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupować bez porządnej diagnozy nie ma co na pewno bo kasy szkoda

check engine może nie zaświecić jeśli są zawalone nagarem i się nie domyka do końca bo to jest tak jakby uszkodzenie mechaniczne a nie elektroniczne

nie łudź się że pomogą preparaty do czyszczenia układu wtryskowego,moczyłem w tym końcówkę wtrysku dwa dni i nic się nie zmieniło ,nie odpadło ,dalej było tak twarde jak na początku i bez skrobania nie ruszyło się

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki przebieg? czy ten silnik ma popychacze hydrauliczne? czy trzeba regulowac tak jak w 1.9 CDTI 100 i 120KM?

nie ten silnik nie ma hydrauliki luzu zaworowego, kontrola i ewentualna regulacja co 150tyś km...

 

Bez diagnozy nie ma sensu nic robić z wtryskiwaczami, bo one pewnie winne nie będą, a wogóle podobno pojawiły się już zestawy do regenerowania wtrysków denso...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności