Skocz do zawartości

opel astra II 1.7 DTI Pompa wtryskowa


Gość anulka9037

Rekomendowane odpowiedzi

Gość anulka9037

Mam poważny problem z samochodem marki Opel Astra II 1.7 DTI. Pewnego dnia samochod poprostu zgasl i nie chcial odpalic po jakies godzinie gdy ostygl odpalil i mozna bylo kontynoowac nim jazde w ciagu jednego dnia sytuacja ta powtorzyla sie 3-krotnie.Nastepnego dnia po przejechaniu 10 km zgaszeniu samochodu juz nie odpalil. Po konsulatacji z mechanikiem ten stwierdzil iz to uszkodzenie sterownika pompy wtryskowej i niby to naprawil, naprawiajac stary sterownik bez wymiany na nowy. Po przejechaniu 600km samochod zgasl w czasie jazdy i nie odpalil. Mechanik stwierdzil ta sama awarie ponownie naprawil. Po kolejnych 600 km sytuacja ponownie sie powtorzyla. Po kolejnej awari zaprowadzialam samochod do elektonika ktory sugeruje pagniecie komputera glownego i sterownika pompy.Przepraszam za brak fachowego slownictwa, ale poprostu nie znam sie na tym a nie chce stracic kolejnych pieniedzy. Czy ktos moze wiedziec czy elektonik ma racje jezeli tak to jaki jest szacowany koszt naprawy. A moze jest osoba ktora podjelaby sie naprawy. Pilnie prosze o pomoc!:D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nigdy nie moizna wykluczyc ze przyczyna lezy gdzies indziej i nikt ci nie da gwarancji ze juz jest zrobione na tip-top. Pametaj ze po drodze od tych sterownikow/modulów jest jeszcze kabloteka i moze tam lezec problem. Owszem moduly padaja i one sa winne przewaznie ale juz nie raz dlubalem ostro a na koniec okazywalo sie ze przyczyna byla błahostka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro za pierwszym razem po "naprawie "sterownika bylo dobrze,to jest szansa że naprawa była żle przeprowadzona(zdarza sie to często).Trzeba odstawić sterownik do prawdziwego fachowca i niech zobaczy co jest grane.Sam to przerabialem ostatnio i dodam tylko dla potomnych że walnięty sterownik daje rożne objawy-od gaśniecia silnika(po ostygnięciu daje rade zapalić i znowu to samo),od przerywania silnika(delikatnie i ostro) do dziwnych objawów jak słabe przyspieszenie,mniej mocy.Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam to samo tylko w combo dti. Naprawiany sterownik 3 razy, po naprawie po kilkuset kilometrach padał. Teraz podobno ten główny moduł na silniku padł. Sam już też nie wiem. zastanawiam się czy może faktycznie coś w pompie się blokuje i powoduje usterkę sterownika lub komputera. Podobno w sterowniku są wstawione mocniejsze tranzystory i teraz sterownik jest ok, ale czy to nie spowodowało, że się uszkodził komputer? Myśle że w tym tygodniu odbiorę to napisze co było powodem. Chętnie także bym się dowiedział co u Pani padło ?

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności