Skocz do zawartości

Palec rozdzielacza Vetcra A


Gość jezyk403

Rekomendowane odpowiedzi

Od kilku dni mam problem z palcem rozdzielacza jeśli wjade w pokażna kałuże auto automatycznie gaśnie i trzeba wymieniac na nowy palec nowy palec.Co zrobic w takim przypadku jakies sugestie?:D?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy tak nie ma jakiegoś uszczelnienia pod kopułka?

Jakiś oring czy coś?

Jak nie, to zmajstruj sobie jakąś oslonę przeciw wodzie.

 

Jak ten palec sie pali?

Dasz fotke tego spalonego?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli wjade w pokażna kałuże auto

automatycznie gaśnie i trzeba wymieniac na nowy palec

miałem tak samo w asconie-po wjechaniu w dużą wodę silnik zaczynał przerywać aż gasł i koniec, ale wystarczyło zdjąć kopułkę, wszystko wyczyścić do sucha i dalej jazda. Ale żeby palec się palił...? A jakie te palce kupujesz (w sensie jakościowym)?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie po ściagnieciu palca wyglada jak nowy zero jakich kolwiek nadpalen , uszkodzeń lecz niestety nie zapodaje iskry na swiece a na głównym kablu jest iskra. Zmieniam na nowy palec i działa bez problemu.Koszt palca 20zł.Jeszcze zrobie uszczelke pod tą kopółke może cos pomoże a stary palec na którym tylko przejeżdziłem 1 tydz. wysusze go i zobacze czy bedzie chulał w razie w.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kilku dni mam problem z palcem rozdzielacza

po ściagnieciu palca wyglada jak nowy zero jakich kolwiek nadpalen , uszkodzeń lecz niestety nie zapodaje iskry na swiece a na głównym kablu jest iskra. Zmieniam na nowy palec i działa bez problemu

a może z modułem jest coś nie halo. Masz tam tego dziada?:Dołączona grafika

...ale jak byś nie wjechał w kałużę przez dłuższy czas (np. tydzień) to przez ten cały czas jest wszystko wporządku?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jak nie wjade w kałuże jest wszystko ok.Ale od paru dni mam problem z odpalaniem przeważnie gdy pada deszcze i jest wilgotno.Gdy powietrze jest na zewnatrz cieplejsze pali za 1 razem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

Mam identyczny problem gdy jest wilgotno np. rano po postoju w nocy. Wymieniłem przewody WN na nowe, wyczyściłem zanieczyszczenia które tworzą się na stykach w rozdzielaczu. Nowe świece. Nowy akumulator a zachowuje się tak : (poprawiałem klemy - ok) rano wilgotno 1x włącza sie pompa paliwa po ponownej próbie odpalenia już nie . przełączam na awaryjny gaz świeci tylko czerwona kontrolka(Lavato) (gdy sucho świeci na zielono i odpala) i nie odpala. Gdy sucho pali na benzynie ok(Dolałem do niej nieco denaturatu by pozbyć się wilgoci w baku)

Co jest? Jest powtarzalność tego w 100%

:?:

tymoth

(Vectra A 1991 GL C16NZ LPG )

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam!!!miałem to w astrze c1.6nz, problem bylo wląsnie pod kopułką ale nie sama kopułka stanowiła problem, otóż pod nią jest kilka przewodów - wsuwek które zaśniedziały-wystarczyło je przeczyscić i przesmarować- problem znikł raz na zawsze->wymiana kopułki przewodów świec nic nie pomogła---panowie spróbujcie tego ,pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności