Gość miras1.7 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 zgadza się [ Dodano: Pon Sie 16, 2010 19:39 ] dokładnie to tak : 007071 060632 213971 z czym to się je!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 http://forum.opel24.com/search.htm i przykladowe: http://forum.opel24.com/blad-p0070-vt32439.htm?highlight=p0070 http://forum.opel24.com/kody-bledow-do-astry-g-vt8181.htm?postdays=0&postorder=asc&highlight=p0606&start=18 http://forum.opel24.com/astra-h-bledy-ecn-050074-i-112501-vt25297.htm?postdays=0&postorder=asc&highlight=p2139&start=18 generalnie dla kazdego bledu jest po pare postow na forum, wiec proponuje najpierw na spokojnie poczytac... milej lektury   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olexi Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Cześć, sprawe z altkiem załatwiłem. Powiem szczerze, że bez wprawy to wyciągnięcie tego "badziewia" jest praktycznie nie możliwe znajomy mechanik z opla pomógł Czas 2 godzinki i wymiana zakonczona. Cały sprzet znajduje sie z lewej strony pod filtrem powietrza, w dolnej części silnika. Odpinamy aku, potem wykręcamy altka. Przed wyciągnięciem należy wykrecić i wyciągnąć filtr paliwa. Tym sposobem robimy miejsce na wyciągnięcie alt. Troche gimnastyki i wyciągnięty. Zalożony nowy "regenerowany" alt - wszytsko gra jak narazie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 no to fajnie skad altek? jaka cena? jesli mozna wiedziec... i ktory 100A czy 120A?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olexi Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Altek 130 - przywiózł mechanik już zregenerowany - podobno nie ma opcji żeby coś sie zepsuło za wyjątkiem sprzegla, kosztował 300 PLN twierdzi, że zrobiony dobrze-zobaczymy raczej osoba zaufana, nie naciągłaby mnie + koszt robocizny. Jeszcze musze EGR przeczyścić, bo coś mi dławi tak przy 1700-1900 obrotów, jest taka jakby dziura na 1-2 sek. i dodam gazu to smiga, ale jakby tak przytrzymać do na 1900 np. w korku albo pod górke to szarpie... na forum tutaj kolega miał podobne objawy, z tego co opisywał to identyczne , ale nie moge znaleść wątku teraz i nie wiem jak sie to zakonczyło, czy to EGR czy coś innego, spróbuje przeczyścić...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.