Gość lada Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Witam Około roku temu kupiłem Astrę z 2002 roku spod niemieckiej granicy. Autko nie sprawia kłopotów. Pod spodem samochodu idą niebieskie przewody paliwowe (tak mi się wydaje) i na wysokości kierowcy przewody przechodzą przez aluminiowy, żebrowany radioator wielkości 15cmx25cm (zdjęcia nie mam, dorzucę jak będę miał). Radiator jest gorący podczas pracy silnika. Zimą zawisłem się na śniegu - radiator wytopił dziurę w śmiegu pod samochodem. Co to może być? Nie widziałem kabli dochodzących do radiatora.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 chlodnica paliwa powrotu do baku albo chlodnica plynu wspomagania jedno z dwoch przygladnij sie dokladnie gdzie te przewody ida   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 chlodniczka paliwa. W zasadzie to nie wiem po co to bo w zime to by sie nawet przydalo by paliwo powrotne ogrzalo zbiornik paliwa.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.