Gość Adrian GSI Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Witam, zamierzam uturbic swoje niedokonca NE, chcialbym zasierpnac pomocy i kontaktow z ludzmi ktorzy juz to robili. Chetnie widziane rady co do doboru TURBO np czy dobrym rozwiazaniem byloby turbo od Passata 1.8 T czy lepiej zastosowac turbo z 20LET ile moge dmuchac na seryjnych tłokach? CZy lepiej zalozyc tłoki od LET? Jakie koszta??, wystarczy mi 55 koni wiecej. Nie chce rad ze taniej wlozyc 2.0 16v, chce wydac swoje pieniadze na 2.0 8v TURBO :piwo:   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33314-projekt-20-8v-turbo/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymi870 Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 powiem CI to co usłyszałem za każdym razem kiedy zakładałem tego typu posta , szukaj w necie , bo naprawdę sporo już napisano zajrzyj na forum KTK tam widziałem temat o uturbionym NE,a z tego co ja znalazłem tak na szybko to będą CI potrzebne : dwie uszczelki pod głowicę a pomiędzy blaszana podkładka z kwasa wycięta na wzór uszczelki , tłoki i korby najlepiej od leta .... ahaa... i jak chcesz 55 koni wiecej. to przydałoby się tulejowanie bloku , chyba że masz jakiś świetny ten swój   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33314-projekt-20-8v-turbo/#findComment-50895 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adrian GSI Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 przeczytalem juz wszystko co na temat 20 8v turbo, teraz chce zmontowac wszystko w calosc czekam na wiecej wypowiedzi, mysle ze temat warty uwagi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33314-projekt-20-8v-turbo/#findComment-50885 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Astron Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Pomysł ciekawy ale zastanowiłbym się nad wymianą tłoków.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33314-projekt-20-8v-turbo/#findComment-17982 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Astron, może coś więcej? jak masz takie porady, to nie pisz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33314-projekt-20-8v-turbo/#findComment-17935 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bombel Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Kiedyś zrobiłem taki poradnik uturbiania auta z cenami. Wprawdzie dla innego auta, ale może Ci się przyda: http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=1907&sid=19d749276da622c453ed6f640a6d63bd   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33314-projekt-20-8v-turbo/#findComment-3380 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Raz, ze temat już starawy jest..... Dwa, częstujesz nas tu nissanem, niestety trzeba sie logować, poczytac nie mozna. Jak radzisz to rób to dobrze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33314-projekt-20-8v-turbo/#findComment-3301 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bombel Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 To przekklejam: Napisze to na podstawie mojego silnika czyli SR20DE. Będzie dla potomnych bo generalnie dla każdego silnika tak to wygląda: OBOWIĄZKOWO: 1. Turbina. Najłatwiej kupić T28 lub T25 z Nissanów 200SX. Cena za używkę w przyzwoitym stanie to ok. 1.500 zł 2. Intercooler Tu jest prawie całkowita dowolność, no poza tym by się mieścił w aucie. Można kupić używkę z jakiegoś IVECO lub wybrać coś z uniwersalnych. Warto wspomnieć, by boki były aluminiowe, bo plastiki lubią pękać. Koszt to ok. 400 zł 3. Kolektor pod turbo Jako, że do seryjnego nie da się zamontowac suszarki to trzeba taki co się da. Tu znowu dwie opcje. Gotowy z Nissana GTi-R'a koszt ok. 600 - 700 zł lub zamówic zupełny custom, dzieki któremu zrobimy jak chcemy, a nie jak będzie pasować. Koszt 1.200 zł 4. Orurowanie pod turbo i intercooler Co w skład wchodzi?? Rura ze stożka do turbiny, potem z turbiny do intercoolera, z intercoolera do silnika. Tu w gre wchodzi Custom. Mnie z kwasa kosztowało 1.300 zł 5. Wydajniejsze wtryski Tu zależy od auta. Do P10 i P11 pasują wtryski z Nissana 200SX. Do p11.144 od SAAB'a 2,3 TURBO (koniecznie trzeba kupic je z kostkami gdyż seryjne są delikatnie inne). Koszt w granicach 200 - 300 zł 6. Wydajniejsza pompa paliwa Tu króluje WALLBRO GSS342 z wydajnością do 255l/h. Cena 350 zł 7. Świnka Do wyboru mamy Ecumaster lub SMT6. Do nissanów polecne jest to pierwsze ze względu na dokładniejsze wystrojenie. Obecnie na rynku DET 3 - koszt 500 zł. Dodatkowo za strojenie i hamownie z 500 zł 8. Instalacja wodna i olejowa do turbosprężarki To kolejne ok 390 zł wraz z montażem i czwórnikiem pod czujnik ciśnienia oleju + ew. dodatkowy czujnik temperatury oleju (można nieco taniej jak się zrezygnuje z przewodów teflonowych w stalowym oplocie na poczet gumowych które z czasem mogą poddać się od wysokiej temperatury panującej przy turbinie...) To na tyle części obowiązkowej. Koszt: 5.740 - 6.190 zł NIEOBOWIĄZKOWO (ale bez sensu nie mieć) 1. BOV (Blow OFF VAlve) Zaworek, który powoduje, że nadmiar powietrza wyrzucany jest na zewnątrz robiąc psss, a nie wraca na turbinę, która można tym uszkodzić. Koszt: 200 - ?? zł 2. Wskaźniki Przede wszystkim doładowanie i temperatura oleju. Poza tym całkowita dowolnośc. Wskaźnik doładowania najlepiej elektroniczny z map sensorem, żeby mozna było ecumastera podpiąć. Mnie kosztowały 350 zł 3. MBC (manual boost controler) Zaworek do zwiększania ręcznie ciśnienia doładowania. Koszt 60 zł 4. Kontroler ciśnienia paliwa Jak wtryski i pompa to za mało do zadanego doładowania to podkecamy i troche wiecej benzynki mamy. Koszt. 250 zł 5. Wydech 2,5" Skoro silnik więcej powietrza dostaje to i więcej spalin musi wypluć, a im większy wydech tym łatwiej u się oddycha. Koszt za kwasiaka 1.700 zł 6. Inne Tu wchodzą materiały dodatkowe takie jak: olej, świece, silikony i kolanka do połączeń, stożek, bandaż do kolektora itd. Nie pomylę się dużo pisząc, że to koszt. 1.310 zł 7. Sprzęgło Okazuje się, że seria nie daje rady. Koszt z montażem ok. 1.400 Zł Całość części nieobowiązkowej: 5.270 zł Razem TURBO: 11.460 zł + ROBOCIZNA   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33314-projekt-20-8v-turbo/#findComment-3265 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Teraz git, dzieki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33314-projekt-20-8v-turbo/#findComment-3262 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymi870 Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Razem TURBO: 11.460 zł + ROBOCIZNA klima uturbiając corsę pewnie w kosztach całkowitych stawiał przecinek po 6 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33314-projekt-20-8v-turbo/#findComment-3097 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.