Gość zasit Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 u mnie jest aktualnie w Corsie to samo jakie przewody sa do wymiany ? jak dokladnie one biegna? temat oddzieliłem z tematu vectry/zbyszek670   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33408-corsa-b-c12nz-pali-bezpiecznik-fi/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Plus idzie od przekaźnika przy kompie do złącza w lewym przednim słupku i później w progu do tyłu jakoś pod kanapą wychodzi w dół pod auto i do baku. Między bakiem, a przejściem kabla pod auto jest jeszcze jedna wtyczka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33408-corsa-b-c12nz-pali-bezpiecznik-fi/#findComment-50007 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zasit Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 okazuje sie ze to nie problem z zasilaniem pompa jest zasilana wywala bezpiecznik FI - nawet zaraz po wlaczeniu kluczyka w stan - zaplon wtedy zdaje sie na krotka wlacza sie pompa, u mnie wywala bezpiecznik wyciagam z tego wniosek ze pompa pompuje ale obwod jest zatkany i pstyk bezpiecznik sie przepala - wiadomo zabezpieczenie przez przepaleniem wzialem sie za przedmuchanie przewodow odlaczylem przewod odplywowy (ten blizej chlodnicy) od wtrysku i ciezko dmuchajac cos tam slychac w zborniku jakies babelkowanie a wiec teoretycznie na tej drodze nie powinno byc zatkane odlaczalem przewody od pompy paliwa (majac caly czas obwod paliwa zamkniety) i nic nie szlo, dmuchalem az mi para z uszu szla i nic, potem to samo pompka i tez nic nie szlo a wiec cos zatkane w przewodach paliwowych ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33408-corsa-b-c12nz-pali-bezpiecznik-fi/#findComment-48706 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 No to jak dmuchałes w zasilajacy, to niezłe miechy bys musiał mieć - 0,76 bara F1 nie jest tylko od pompy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33408-corsa-b-c12nz-pali-bezpiecznik-fi/#findComment-48699 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zasit Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 dmuchalem w zasilajacy pompka ktora daje cisnienie 1 bar i nic nie poszlo co ciekaewe jak odlaczalem przewod zasilajacy od pompy to paliwo ktore tam bylo ładnie sikalo a wiec pompujac pompka niezle cisnienie tam jest ale niestety nic to nie daje zastanawiam sie czy moze to wina regulatora cisnienia ? cos tam ostro musi blokowac odlaczylem filtr paliwa i jest on drozny postaram sie sprawdzic jak najszybciej czy pompka prawidlowo dziala - niestety nie mialem wezyka zeby to konkretnie sprawdzic   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33408-corsa-b-c12nz-pali-bezpiecznik-fi/#findComment-48197 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zasit Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 okazalo sie ze do wymiany byla pompa paliwa gdzies sie zatarla i robila zwarcie nie sprawdzilem jej od razu i to byl moj blad   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33408-corsa-b-c12nz-pali-bezpiecznik-fi/#findComment-47611 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.