Gość zasit Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 u mnie jest aktualnie w Corsie to samo jakie przewody sa do wymiany ? jak dokladnie one biegna? temat oddzieliłem z tematu vectry/zbyszek670   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Plus idzie od przekaźnika przy kompie do złącza w lewym przednim słupku i później w progu do tyłu jakoś pod kanapą wychodzi w dół pod auto i do baku. Między bakiem, a przejściem kabla pod auto jest jeszcze jedna wtyczka.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zasit Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 okazuje sie ze to nie problem z zasilaniem pompa jest zasilana wywala bezpiecznik FI - nawet zaraz po wlaczeniu kluczyka w stan - zaplon wtedy zdaje sie na krotka wlacza sie pompa, u mnie wywala bezpiecznik wyciagam z tego wniosek ze pompa pompuje ale obwod jest zatkany i pstyk bezpiecznik sie przepala - wiadomo zabezpieczenie przez przepaleniem wzialem sie za przedmuchanie przewodow odlaczylem przewod odplywowy (ten blizej chlodnicy) od wtrysku i ciezko dmuchajac cos tam slychac w zborniku jakies babelkowanie a wiec teoretycznie na tej drodze nie powinno byc zatkane odlaczalem przewody od pompy paliwa (majac caly czas obwod paliwa zamkniety) i nic nie szlo, dmuchalem az mi para z uszu szla i nic, potem to samo pompka i tez nic nie szlo a wiec cos zatkane w przewodach paliwowych ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 No to jak dmuchałes w zasilajacy, to niezłe miechy bys musiał mieć - 0,76 bara F1 nie jest tylko od pompy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zasit Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 dmuchalem w zasilajacy pompka ktora daje cisnienie 1 bar i nic nie poszlo co ciekaewe jak odlaczalem przewod zasilajacy od pompy to paliwo ktore tam bylo ładnie sikalo a wiec pompujac pompka niezle cisnienie tam jest ale niestety nic to nie daje zastanawiam sie czy moze to wina regulatora cisnienia ? cos tam ostro musi blokowac odlaczylem filtr paliwa i jest on drozny postaram sie sprawdzic jak najszybciej czy pompka prawidlowo dziala - niestety nie mialem wezyka zeby to konkretnie sprawdzic   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zasit Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 okazalo sie ze do wymiany byla pompa paliwa gdzies sie zatarla i robila zwarcie nie sprawdzilem jej od razu i to byl moj blad   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.