Gość ppiiaasseekk Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Witam, Zacznę od objawów. Niedawno zauważyłem, że temperatura utrzymuje sie na poziomie 95-100*C. Z dmuchawa w kabinie nie mam duzego wyboru - jest tylko zimne powietrze. Odczuwam niewielki spadek mocy. Moze jest to wina pracujacego wentylatora chlodnicy? Kupilem 2l petrygo, wyparowalo... Bylem dzis u mechanika, powiedzialem o problemie, nawet nie zerknal. Powiedzial, ze na 99% glowica i koszt naprawy ok 700zl. Prosze o podpowiedz co moze byc przyczyna, a jesli glowica to czy cena, ktora mi facet podal jest adekwatna?. Z gory dzieki, Darek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33489-ubytek-plynu-chlodniczego/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 takich magikow to z daleka omijac czy to uszczelka mozna sprawdzic wyciekow tez mozna poszukac od tego sie zaczyna a nie wywalania glowicy i zmiany uszczelki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33489-ubytek-plynu-chlodniczego/#findComment-48929 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ppiiaasseekk Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Uroki jezdzenia z obca rejestracja. Polecacie jakiegos w okolicy krakowa?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33489-ubytek-plynu-chlodniczego/#findComment-48911 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Przeglądnij dział warsztaty. http://forum.opel24.com/malopolskie-vf174.htm Znajomy jeździł do firmy Ja-Ro na ul. Stoczniowców 1 (teren Namarol-u tzw stara stocznia) w dziale warsztaty masz nawet nr.tel.do nich.W każdym bądź razie chwalił sobie ich usługi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33489-ubytek-plynu-chlodniczego/#findComment-48906 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość shardac Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Jesli nie grzeje, to moze byc to nagrzewnica - sprawdz, czy nie masz morkych dywanikow od sronu tunelusrodkowego. Sprawdz tez czy nie cieknie Ci w okolicach alternatora - bo tam przewody lubia sobie robic kuku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33489-ubytek-plynu-chlodniczego/#findComment-48042 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daroo1987 Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 U mnie też ubywa płyn. Mechanik mówił, że wygląda to na pompę wody. Przy ostatnim wymianie rozrządu nie została wymieniona, ale jeszcze nie wiem na 100% bo ma sporo roboty i nie miał czasu dokładnie sprawdzić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33489-ubytek-plynu-chlodniczego/#findComment-48037 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Tak jak napisał Gawlak, ja bym sprawdził czy nie widać wycieków przy silniku, szczelność węży i czy dywaniki są suche. Inna sprawa że silniki Y1.7dt są czułe na przegrzanie czego efektem jest niestety odkształcenie głowicy. Ale żeby tak było musi wystąpić chociaż jeden z objawów: mieszanie się oleju z płynem chłodzącym tzw. śmietanka pod korkiem oleju lub osad oleju w zbiorniczku wyrównawczym (tutaj winę też może ponosić chłodniczka oleju), wzrost ciśnienia w układzie chłodzenia (twarde węże), znikanie płynu który dostaje się do cylindrów gdzie następuje jego spalanie czego efektem jest biały dym z wydechu (a to akurat u Ciebie występuje). Ale najpierw zacznij szukać gdzie może znikać płyn Aha i jeszcze te zimne powietrze ono znów wskazuje na walnięty termostat i pracę układu chłodzenia na małym obiegu i może wywalanie płynu poza układ ale też i na przegrzanie silnika więc może i na głowicę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33489-ubytek-plynu-chlodniczego/#findComment-47665 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość shardac Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Tak a'propos bialego dymu: mialem ostatnio wysyp samochodow z "bialy dym z rury, czy to UPG?". Klimat mamy taki, ze zbiera sie bardzo duzo tzw. kondensu w rurze, czyli skroplonej wody w rurze wydechowej. Dzieje sie tak, gdy samochod czesto jezdzi po miescie i nie zdola wyparowac owa woda. Raczej sie nie przejmowac. Warto obwachac ten dym, a nawet przylozyc reke do rury, a potem polizac dlon. Jesli czuc slodkamwy smak, to baaardzo prawdopodobne, ze jest to palony plny chlodniczy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33489-ubytek-plynu-chlodniczego/#findComment-47509 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.