Skocz do zawartości

sterowanie silnikiem krokokowym


Gość greg66

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z kadetem 1,4 na monowtrysku. Silnik ma bardzo dziwne obroty, raz bardzo wysokie innym razem obroty spadają do zera i silnik gaśnie. Wymieniłem sondę i chciałem wymienić silniczek krokowy. Kiedy zdjełem wtyczkę ze starego silniczka i wpiełem ją do nowego silniczek zaczął pracować. Zapłon był wyłączony. Zastanawiam się czy to normalne. Zauważyłem też, że po 2-3 dniach rozładowuje się akumulator. Jak mogę sprawdzić czy to wina sterownika czy gdzieś jest zwarcie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może się zacina

co do prądów - upływ prądu na masę sobie zmierz

i ładowanie przy okazji (opisy na forum znajdziesz)

miernikiem oczywiście

 

do działu Kadett/silnik benzyna - przenoszę

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos masz z kabelkami.

Silnik po włączeniu zapłonu powinien ustawić się w pozycji wyjściowej i tyle.

jak ciagle pracuje, to albo kablologia, albo sterownik.

On też moze rozładowywać akumulator.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności