Gość greg66 Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Witam, mam problem z kadetem 1,4 na monowtrysku. Silnik ma bardzo dziwne obroty, raz bardzo wysokie innym razem obroty spadają do zera i silnik gaśnie. Wymieniłem sondę i chciałem wymienić silniczek krokowy. Kiedy zdjełem wtyczkę ze starego silniczka i wpiełem ją do nowego silniczek zaczął pracować. Zapłon był wyłączony. Zastanawiam się czy to normalne. Zauważyłem też, że po 2-3 dniach rozładowuje się akumulator. Jak mogę sprawdzić czy to wina sterownika czy gdzieś jest zwarcie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Może się zacina co do prądów - upływ prądu na masę sobie zmierz i ładowanie przy okazji (opisy na forum znajdziesz) miernikiem oczywiście do działu Kadett/silnik benzyna - przenoszę   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Cos masz z kabelkami. Silnik po włączeniu zapłonu powinien ustawić się w pozycji wyjściowej i tyle. jak ciagle pracuje, to albo kablologia, albo sterownik. On też moze rozładowywać akumulator.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.