Skocz do zawartości

brak wzrostu wskaźnika temperatury chłodzenia ISUZU


Gość bydominator2

Rekomendowane odpowiedzi

czemu nie rosnie ten wskaźnik?

Może jest uszkodzony?

Może masz odpięty kabelek od czujnika?

A może termostat wysiadł.

Poza tym wpisz coś sensownego do profilu-nie ma takiego Opla...2000.

 

Dziś jeździłem trochę i nie urosła. Kiedyś w miarę szybko wzrastała do 90 i trzymała. A dziś stoi cały czas po lewej stronie.

 

Po kropce piszemy dużą literą. Poprawiłem/ andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka moja obserwacja , nie znam się jak powinno być prawidłowo , ale do rzeczy

temp. 0* po 5-6 km spokojnej jazdy wskażnik podchodzi powoli tak na oko 50-70* , staje otwieram maskę i wąż ten gruby który idzie bezposrednio od termostatu do górnej części chłodnicy jest zimny , natomiast wąż dolny z okolic alternatora który ma odgałęzienie na cieńszy , ten gruby wchodząc do dolnej części chłodnicy jest zimny , natomiast teń cieńszy jest ciepły - nim leci płyn dalej do zbiorniczka, oczywiście płyn w zbiorniczku też ciepły moje pytanie czy tak powinno być , bo już sie pogubiłem.

 

jeszcze taka obserwacja np. jadąc z góry czy na luzie czy na biegu bez dodawania gazu lekko gubi temp. stojąc w korku i mając właczony ciepły nadmuch też leciuteńko gubi temp. w obu przypadkach nie schodzi poniżej 80*,w czsie jazdy w połowie między 80-90*

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale do rzeczy

temp. 0* po 5-6 km spokojnej jazdy wskażnik podchodzi powoli tak na oko 50-70* , staje otwieram maskę i wąż ten gruby który idzie bezposrednio od termostatu do górnej części chłodnicy jest zimny , natomiast wąż dolny z okolic alternatora który ma odgałęzienie na cieńszy , ten gruby wchodząc do dolnej części chłodnicy jest zimny , natomiast teń cieńszy jest ciepły - nim leci płyn dalej do zbiorniczka, oczywiście płyn w zbiorniczku też ciepły moje pytanie czy tak powinno być , bo już sie pogubiłem.