Skocz do zawartości

brak wzrostu wskaźnika temperatury chłodzenia ISUZU


Gość bydominator2

Rekomendowane odpowiedzi

czemu nie rosnie ten wskaźnik?

Może jest uszkodzony?

Może masz odpięty kabelek od czujnika?

A może termostat wysiadł.

Poza tym wpisz coś sensownego do profilu-nie ma takiego Opla...2000.

 

Dziś jeździłem trochę i nie urosła. Kiedyś w miarę szybko wzrastała do 90 i trzymała. A dziś stoi cały czas po lewej stronie.

 

Po kropce piszemy dużą literą. Poprawiłem/ andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka moja obserwacja , nie znam się jak powinno być prawidłowo , ale do rzeczy

temp. 0* po 5-6 km spokojnej jazdy wskażnik podchodzi powoli tak na oko 50-70* , staje otwieram maskę i wąż ten gruby który idzie bezposrednio od termostatu do górnej części chłodnicy jest zimny , natomiast wąż dolny z okolic alternatora który ma odgałęzienie na cieńszy , ten gruby wchodząc do dolnej części chłodnicy jest zimny , natomiast teń cieńszy jest ciepły - nim leci płyn dalej do zbiorniczka, oczywiście płyn w zbiorniczku też ciepły moje pytanie czy tak powinno być , bo już sie pogubiłem.

 

jeszcze taka obserwacja np. jadąc z góry czy na luzie czy na biegu bez dodawania gazu lekko gubi temp. stojąc w korku i mając właczony ciepły nadmuch też leciuteńko gubi temp. w obu przypadkach nie schodzi poniżej 80*,w czsie jazdy w połowie między 80-90*

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale do rzeczy

temp. 0* po 5-6 km spokojnej jazdy wskażnik podchodzi powoli tak na oko 50-70* , staje otwieram maskę i wąż ten gruby który idzie bezposrednio od termostatu do górnej części chłodnicy jest zimny , natomiast wąż dolny z okolic alternatora który ma odgałęzienie na cieńszy , ten gruby wchodząc do dolnej części chłodnicy jest zimny , natomiast teń cieńszy jest ciepły - nim leci płyn dalej do zbiorniczka, oczywiście płyn w zbiorniczku też ciepły moje pytanie czy tak powinno być , bo już sie pogubiłem.

W Twoim przypadku jak opisałeś to jest ok. dlatego że silnik nie osiągnął jeszcze optymalnej temperatury i termostat się nie otworzył i nie puścił tzw. dużego obiegu cieczy, termostat otwiera się dopiero po gdy ciecz osiągnie temperaturę 87* a całkowite otwarcie termostatu następuje około 102*. Sprawdź sobie wąż górny jak silnik osiągnie normalną temperaturę to powinien być gorący.

Dziś jeździłem trochę i nie urosła. Kiedyś w miarę szybko wzrastała do 90 i trzymała. A dziś stoi cały czas po lewej stronie.

 

Przeczytaj uważnie co napisałem wyżej jak wąż będzie gorący to wina wskaźnika a jak zimny to termostat do wymiany. Druga uwaga to chociaż napisz sobie w profilu jaki model Asi F,G, H :( bo oplem to tu każdy jeździ.Pzdr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności