Gość waldek-w16 Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 witam moj problem to klekot silnika po nagrzaniu , gdy jest zimny chodzi cichutko, wymienilem olej na valvoline maxlife 10w40, i dalej klekoce jak traktor,chcialbym wymienic popychacze i mam pytanie czy moze ktos z was to robil i czy jest to do zrobienia bez koniecznosci zdejmowania glowicy?? zalozylem nowy temat bo nic takiego nie znalazlem na forum.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 http://forum.opel24.com/czyszczenie-hydropopychaczy-vt26518.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldek-w16 Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 ale ten link jest do 8 v a ja mam 16 v i u mnie jest troche inaczej   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 sciaga sie tylko pokrywe dusi na zawory specjalnym sprzetem i wymienia popychacze.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 moj problem to klekot silnika po nagrzaniuZmierz ciśnienie oleju, może pompa słaba i po rozgrzaniu nie ma odpowiedniego ciśnienia aby regulować zawory.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldek-w16 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 a jak i gdzei zmierzyc to cisnienie oleju??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 moj problem to klekot silnika po nagrzaniuZmierz ciśnienie oleju, może pompa słaba i po rozgrzaniu nie ma odpowiedniego ciśnienia aby regulować zawory. To by juz dawno panewki przekrecilo na wale jak nic a przynajmniej na bank bylyby rysy i bruzdy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldek-w16 Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 tez mi sie wydaje ze bylyby rysy na walkach rozrzadu, a pozatym kontrolka cisnienia oleju gasnie blyskawicznie gdy tylko przekrece rozrusznikiem i nigdy nie zapala sie, ani nawet "żaży" podczas jazdy czy postaoju na biegu jalowym. reasumujac 99% ze "Hydropopychacze do wymiany"??? i czy po ich zdemontowaniu mozna jakos na oko ocenic czy ich stan jest ok czy nie??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 a przynajmniej na bank bylyby rysy i bruzdyA skąd wiesz że niema   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldek-w16 Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 otworzylem dzis wlew oleju i widac jedna krzywke walka rozrzadu i nie ma tam ani jednej rysy, jest gladki , taki jak powinien byc, ale jak reszta krzywek to nie mam pojecia, sprobuje zmierzyc cisnienie oleju i bede wiedzial czy szklanki czy pompa oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.