Skocz do zawartości
Harry

problem z paliwem

Rekomendowane odpowiedzi

Nie dochodzi mi paliwo do wtryskiwacza, filtr mam nowy, pompka pracuje ale nie dochodzi prąd do przekaźnika.

Co to może być??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co to może być??

No jak to co, brak zasilania na przekaźniku, albo coś w kablach, albo się "sfajczył" (przekaźnik). Posprawdzaj miernikiem. :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przekaźnik jest od pompy paliwa.

zastanów się jeszcze raz, gdzie masz prąd, a gdzie nie masz i napisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest to bardzo ciężki przypadek, prąd na pompce był, nie było na przekaźniku. pompka mimo iż wywalała paliwo to nie dochodziło do wtryskiwacza. Po 2 dniach podszedłem do TurboFrytki (kadetta) i normalnie odpalił. Ostatnio było to samo, chetałem akumulator i nie palił, zrobiłem przerwę na kilka minut i odpalił.

Co z tym zrobić?? Nie chcę aby sytuacja się powtórzyła gdy np. będę na skrzyżowaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może na kablu coś się dzieje, zaśniedziałe i nie łączy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prąd na pompce był, nie było na przekaźniku. pompka mimo iż wywalała paliwo

to nie dochodziło do wtryskiwacza

jeśli nie ma na przekaźniku to nie ma tez na pompce.

najwyraźniej mówiąc przekaźnik masz na myśli coś innego

 

jeśli pompka pompuje a podczas rozruchu z wtryskiwacza nie leci to masz problem typu.

zatkany przewód paliwowy, wtryskiwacz do wymiany lub coś z kabelkami wtryskiwacza.

możesz tez zmierzyć ciśnienie jakie podaje ta pompka( po możne ona ledwo co pompuje) i napięcie przy pompce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawa jest prosta do zdiagnozowania: odpinasz przekaźnik, w kostce masz 4 styki, do których dochodzą 4 kable, dwa cienkie i dwa grube. Grube dochodzą do styków oznaczonych: 4 oraz 8. (foto)

Dołączona grafika

Aby sprawdzić działanie pompy, zmostkuj te styki. Jeżeli wszystko zapali normalnie, to szukaj przyczyny gdzieś w instalacji, zanim kupisz przekaźnik, bo trochę kosztuje a sklepy niechętnie przyjmują do zwrotu części elektryczne.

 

Oczywiście profilaktycznie przeczyść styki przekaźnika i kostki.

 

W pierwszej kolejności sprawdź styki na kompie, mi swego czasu odgniły dwa styki od kompa, właśnie te od przekaźnika pompy paliwa i kręcił w próżno i nie palił:

Poniżej foto uszkodzonego kompa:

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam opla astre 1,4 benz zgasla mi i nie moge odpalic pompka pracuje filtr paliwa nowy co moze byc help :beer:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mało info.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.