Gość Wojciech Kowals Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Podobny tema był juz poruszany na forum, ale chciałbym coś sprecyzować. Prawdopodobnie padło łożysko w przednim kole. Otóż jadąc min 49km/godz słychać buczenie, ale kierując kierownica lekko w prawo to słychać buczenie w przodzie/wycie/.Natomiast skręcając kierownicą w lewo jest cisza. Pytanie: czy gdy jest buczenie przy skręcie w prawo to znak, że padło łożysko w lewym kole? czy tez obstawać przy prawym kole? Proszę o poradę Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34590-buczenie-w-zawieszeniu-corsa-14-a-1991/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Nie tak. łożysko przestaje buczeć, jak dostaje obciążenie. Czyli skrecasz w prawo jest cisza, to padło lewe.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34590-buczenie-w-zawieszeniu-corsa-14-a-1991/#findComment-37982 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojciech Kowals Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 Dla ja37 Witam kolegę !! Wielkie dzięki za odpowiedz która utwierdziła mnie w w wybranej opcji. Zatem po niedzieli wymienię to lewe łożysko. Słuszna uwaga, że lepiej też wymienić to drugie - wszak koszt 50,00 zł to nie majątek, lecz jest sporo przy tym roboty. We wrześniu sam wymieniałem lewy i prawy przegub bo "terkotał", i niestety straciłem sporo czasu z demontażem i potem z montażem. Ale nowe przeguby chodzą jak złoto - szkoda że wtedy za jednym zamachem nie poszły w ruch łożyska. Serdeczne dzięki, miłego weekendu Wojciech   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34590-buczenie-w-zawieszeniu-corsa-14-a-1991/#findComment-37681 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 łożyska chyba szybciej pójda, niż przeguby Demontujesz hamulec, tarczę. Odkręcasz końcówke drążka, zabezpieczenie sworznia, nakrętkę piasty, śruby od amora i zwrotnica wychodzi. Mi łozysko ładnie wyszło w imadle.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34590-buczenie-w-zawieszeniu-corsa-14-a-1991/#findComment-37609 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojciech Kowals Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 No i po sprawie - wymiana łożyska trwała ok. 1,5 godziny. Dzięki koledze ja37 za wskazówki. Piasta ze zwrotnicy wyszła spoko, ale wybicie łożyska trochę kosztowało nerwów.Dobre imadło, młotek i wybijak -powoli, powoli i wyszło. Jednak trzeba uważać bo to nie prasa. Teraz jest cisza wewnątrz samochodu, ale być może /odpukać/ czeka mnie prawe łożysko. Póki co dzięki za podpowiedzi. ZAMYKAM TEMAAT   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34590-buczenie-w-zawieszeniu-corsa-14-a-1991/#findComment-36633 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Nie zamykaj, komuś się przyda   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34590-buczenie-w-zawieszeniu-corsa-14-a-1991/#findComment-36602 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.