Skocz do zawartości

Znikający płyn ogromne spalanie


Gość radekk3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie niestety ponownie :beer: Mam taki problem na początku znikał mi płyn chłodniczy ale nie wiele samochód nie kopcił osad pod korkiem oleju się robił ale taki delikatny jak jeździłem na trasie osadu nie było po mieście zrobiłem parę kilometrów zaraz się robił pytałem się mechanika twierdził że taki osad to nic i na gazie zawsze będzie jak się krótkie odcinki robi na zimnym silniku i na bagnecie olej jest czysty no to ok. czyli zacząłem szukać wycieku wyciek faktycznie był na wężu do reduktora gazu .Wyciek zlikwidowany 3 tygodnie spokoju płynu nie ubywało byłem w pełni szczęścia a tu w tym tygodniu du** pół zbiorniczka znikło w tydzień i wczoraj pod korkiem oleju to tego "budyniu'' było ze 2 łyżki stołowe że tak pozwolę obrać sobie taką miarę :beer:

 

Druga sprawa komputer mnie okłamuje łże jak pies zaniża dokładnie o 7 L spalania.

To bym jeszcze przeżył ale on cholernie dużo pali po małym miasteczku gdzie korków raczej nie ma skopcił mi 24L LPG a komputer pokazuje 17L.

I już 5 tankowanie z rzędu zaniża równo o 7L a samochód pali od 22L do 24L i wcale tak bardzo mu nie cisnę jazda do 2.5-3 tys jeżdżę sam bez obciążenia.

 

Wtryski gazu po regeneracji ustawiany komputerem filtry przewody gazowe i filtr powietrza wymienione .Czyszczony korkowiec i przepustnica

 

I nadal nie wchodzi ładnie w obroty przycina się przy dodawaniu gazu mechanik twierdził że jakieś przebicie na cewce . czy to może być prawda ?

 

Co może wpływać na tak ogromne spalanie ??

 

Objawy znikania płynu to tak jakby UPG?? czy to może mieć wpływ na jego apetyt??

 

Trochę się uzbierało ale nie będę zakładał tysiąca postów a to wszystko w jednym temacie proszę o poświęcenie mi chwilki będę bardzo wdzięczny pozdrawiam

 

Opel omega sedan 2,5 v6 94r sekwencyjna instalacja gazowa 4gas

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 29
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Witam.

Z tym spalaniem to sądzę że źle zregenerowane wtryski

Co do płynu to sprawdź czy węże nie są zbyt twarde, to by oznaczało że korek nie puszcza i robi się za duże ciśnienie.

No i sprawdź jak świece wyglądają

Oczywiście z tą mazią to może też być uszczelka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

węże rozumiem te grubsze co idzie do chłodnicy ,termostatu itp ?? jeśli tak to są miękkie a co znaczy że korek nie puszcza?? można jaśniej ? :beer:

 

Co do wtrysków lepiej wymienić na nowe czy szukać warsztatu co zrobi to lepiej w sumie za regeneracje i ustawienie wzięli 100zł to jedna listwa by już była przysłowiowym szkłem du** nie podetrze

 

Pytanie najważniejsze czy UPG może mieć wpływ na spalanie??

 

I o co chodzi z tym zaniżaniem właśnie dzisiaj po tankowaniu wyzerowałem komputer i po przejechaniu 3 km pokazał średnie spalanie 8.9L wieczorem jak go odpaliłem mom verb. był 2.5L/h i oczywiście w miarę nagrzania na postoju spadał aż do 0.9L ale jak wziąłem na średnie spalanie to regularnie rosło z 8.5L aż do 15L chociaż samochód stał na biegu jałowym sam sobie zaprzeczał

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

węże rozumiem te grubsze co idzie do chłodnicy ,termostatu itp ?? jeśli tak to są miękkie a co znaczy że korek nie puszcza??

Jeśli węże są miękkie to znaczy że korek jest ok.

W korku są zaworki, jeden pozwala zasysać powietrze a drugi ujść jeśli robi się za duże ciśnienie.

Co do spalania sam oblicz ile ci pali.Zalać do pełna itd.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile mi pali napisałem wyżej to już wiem dokładnie 23-24L i komputer pokazuje dokładnie o 7L mniej i nie chce być inaczej teraz już w 3 dni poszło pół zbiornika płynu spaliny czyste pod korkiem oleju tez nie ma tragedii gdzie ten płyn :P ?? czemu przygoda z omegą musi zaczynać się tak drastycznie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu przygoda z omegą musi zaczynać się tak drastycznie

Pewnie poprzedni właściciel tak ci sprzedał :P

Popatrz na wszystkie łączenia czy nie ma osadu bo może delikatnie wyciekać a nie będzie plamy bo zdąży wyparować

A z tym spalaniem to większa zagrycha. Może ktoś ci podpowie na własnych doświadczeniach bo tak to można tylko gdybać

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komputer pokazuje Ci orientacyjne spalanie dla benzyny, nie gazu

poza tym są to dane tylko orientacyjne

Wyciek - kierunek kanał i dokładna obserwacja

zarówno na wyłączonym jak i włączonym motorze - przód i tył silnika, pompka, złącza przewoidów, jeśli potrzeba to i wewnątrz - dywaniki (nagrzewnica).

Spalanie - błędy? kontrola parametrów? uszkodzenie elementów? wyciek gazu?

 

wyzerowałem komputer i po przejechaniu 3 km pokazał średnie spalanie 8.9L

na trasie przy "czułym" bucie

 

wziąłem na średnie spalanie to regularnie rosło z 8.5L aż do 15L chociaż samochód stał na biegu jałowym sam sobie zaprzeczał

a niby dlaczego?

to normalna reakcja

kilometry nie rosną, a zużycie na zapalonym motorze jakieś jest - wszystko jest brane pod uwagę - stanie w korkach również

 

zastanowić się ew. można czy wersja softu pokładówki jest odpowiednia do motoru

ale to tylko moje gdybanie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędów brak sprawdzałem, wyciek gazu owszem był na wężu jak się ruszyło to uciekał i to sporo ale zlikwidowałem, wymieniłem węże i obejmy.Niby wszystko sprawne

 

Jeśli chodzi o płyn wczoraj spostrzegłem na przodzie silnika na samym dole wodę o zabarwieniu zielonym jechałem w deszczu ale wydaje mi się że była z domieszką płynu chłodniczego . W sobotę przejrzę go dokładnie w około zobaczymy .Nic wcześniej nie było widać.

 

Chodzi o to kolego że jak komputer ma chwilowe spalanie 2.3L/h a średnia rośnie z 8L do 15 to chyba powinna spadać nie rosnąć a ona zapierdziela w górę.

 

A te 8.5L pokazał w czasie jazdy po mieście tak że w ogóle nie realne :cry:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spostrzegłem na przodzie silnika na samym dole wodę o zabarwieniu zielonym

jeśli puszcza na dławiku pompy, to nie zwlekaj z jej wymianą

 

średnia rośnie z 8L do 15 to chyba powinna spadać nie rosnąć a ona zapierdziela w górę.

średnia to średnie, czyli pod uwagę brane jest wszystko

jedziesz przez miasto czy na trasie i stoisz 0,5h w korkach - nic przez ten czas motor nie spali? Jeśli go na postoju zgasisz - wtedy nie będzie spalania i rosnącej średniej.

 

A te 8.5L pokazał w czasie jazdy po mieście tak że w ogóle nie realne

no nierealne, dlatego sobie i za-gdybałem

zastanowić się ew. można czy wersja softu pokładówki jest odpowiednia do motoru

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra mniejsza z komputerem niech pokazuje ile chce aby samochód spalał normalne ilości :cry: .

 

 

Możesz mi przybliżyć funkcję i wygląd dławika pompy?chodzi tu a pompę wody?? żebym wiedział czego szukam jak z wymianą ?

 

 

Jak mogę sprawdzić wersję softu ??

 

wielkie dzięki za zainteresowanie tematem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności