Skocz do zawartości

2.0 DTI 16v bardzo ciężko wydostaje się z niskich obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Mechanik powiedział że stoi nastawnik pompy więc tak czy siak pompa do wymiany. :D teraz tylko mam dylemat, czy kupić na allegro regenerowaną, czy używaną, czy oddać swoją do pompiarza. :D Gdzieś czytałem że jak się założy od innego auta to jest problem z immo a oddając swoją będzie bez tego problemu.

 

  • Odpowiedzi 31
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Regenerowana to rok gwarancji,używana to loteria.

Wybór należy do ciebie...

 

Masz racje. Będę swoją regenerował. Od poniedziałku zacznę dzwonić po warsztatach w warszawie i okolicach żeby ustalić najtańszy i najszybszy. Samochód mi jest potrzebny i muszę go na jak najkrótszy okres wyłączyć z ruchu :D Jak ktoś ma jakiś sprawdzonych fachowców w warszawie i na południe od stolicy to chętnie przyjmę namiary.

 

Gość opelzafira

A czyściłeś czujnik prędkości obrotowej wału,lubi się zabrudzić u mnie po nagrzaniu silnika wchodził dopiero w tryb awaryjny po przejechaniu 3km.Znajduje się powyżej czujnika ciśnienia oleju ,mocowany na jedną śrubkę,czyszczenie zajmuje 10minut,a warto tam zajżeć..

 

Czy moglibyście mnie naprowadzić gdzie jest i jak wygląda czujnik ciśnienia doładowania?

Szukam i nie mogę znaleźć

 

Szukaj na kolektorze dolotowym po prawej stronie od zaworu egr pod plastikową listwą, na fotce zaznaczyłem czerwonym kołem ten zawór (fotka z aukcji allegro).

http://img152.imageshack.us/img152/8467/1322011405.jpg

 

Właśnie wróciłem z diagnostyki - żadnych błędów (błędy po wypiętej przepływce i elektrozaworku zdążyły się skasować same ponoć "po iluś tam" cyklach odpalenia bez błędów). Przepływka na wysokich obrotach daje 705 mg. I to troche zafrapowało diagnoste.

Na niskich z kolei jest 400 -450 mg. Początek wtrysku 4,2. Dawka wtrysku 5,6. Czy ktoś wie jakie są poprawne parametry? ps własnie zabieram się za wyczyszczenie czujnika - choć żadnych błędów nie znalazł komp...

 

wyczyszczony, jakoś specjalnie brudny nie był, bez zmian.

 

 

 

Wierzcie lub nie, ale nadal borykam się z tym syfem jakim jest silnik Y20DTH. Dwa razy omal nie zginąłem, próbując ruszyć pod górę z ulicy Krakowskiej na ulicę Wapienną w Bielsku Białej, kiedy obroty spadły sobie do kilkuset przy lewoskręcie - nie wolną klnąć na forum, więc po prostu sobie wyobraźcie minę moją... i kierowcy śmieciarki... JUTRO PO PROSTU OBLEJE TĄ TRUMNE NA KOŁACH BENZYNĄ I BĘDE NAPAWAŁ SIĘ TA CHWILĄ. Pozdrawiam wszystkich chcących pomóc. NIGDY WIĘCEJ WYNALAZKÓW TYPU OPEL.

 

Jeszcze jedna koncepcja mi zaświtała. Czy wirnik turbiny powinien na ciepłym (oczywiście zgaszonym silniku) obracaś się z totalnym luzem czy powinien stawiać opór przy próbie obrotu nim paluchem? Pytam bo u mnie ten opór jest dość wyraźny...

Edytowane przez yeeppa

 

  • 5 lat później...

Witam,czytajac twoj dawny problem jestem ciekaw czy doszedles konca z tym autem bo ja mam identyczny problem i szukam przyczyny. Pozdrawiam

 

Ten kolega już 4 lata tu nie pisał.

Edytowane przez adam1954

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności