Skocz do zawartości

2.0 DTI 16v bardzo ciężko wydostaje się z niskich obrotów


Gość yeeppa

Rekomendowane odpowiedzi

Mechanik powiedział że stoi nastawnik pompy więc tak czy siak pompa do wymiany. :D teraz tylko mam dylemat, czy kupić na allegro regenerowaną, czy używaną, czy oddać swoją do pompiarza. :D Gdzieś czytałem że jak się założy od innego auta to jest problem z immo a oddając swoją będzie bez tego problemu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 31
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Regenerowana to rok gwarancji,używana to loteria.

Wybór należy do ciebie...

 

Masz racje. Będę swoją regenerował. Od poniedziałku zacznę dzwonić po warsztatach w warszawie i okolicach żeby ustalić najtańszy i najszybszy. Samochód mi jest potrzebny i muszę go na jak najkrótszy okres wyłączyć z ruchu :D Jak ktoś ma jakiś sprawdzonych fachowców w warszawie i na południe od stolicy to chętnie przyjmę namiary.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość opelzafira

A czyściłeś czujnik prędkości obrotowej wału,lubi się zabrudzić u mnie po nagrzaniu silnika wchodził dopiero w tryb awaryjny po przejechaniu 3km.Znajduje się powyżej czujnika ciśnienia oleju ,mocowany na jedną śrubkę,czyszczenie zajmuje 10minut,a warto tam zajżeć..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj na kolektorze dolotowym po prawej stronie od zaworu egr pod plastikową listwą, na fotce zaznaczyłem czerwonym kołem ten zawór (fotka z aukcji allegro).

http://img152.imageshack.us/img152/8467/1322011405.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłem z diagnostyki - żadnych błędów (błędy po wypiętej przepływce i elektrozaworku zdążyły się skasować same ponoć "po iluś tam" cyklach odpalenia bez błędów). Przepływka na wysokich obrotach daje 705 mg. I to troche zafrapowało diagnoste.

Na niskich z kolei jest 400 -450 mg. Początek wtrysku 4,2. Dawka wtrysku 5,6. Czy ktoś wie jakie są poprawne parametry? ps własnie zabieram się za wyczyszczenie czujnika - choć żadnych błędów nie znalazł komp...

 

wyczyszczony, jakoś specjalnie brudny nie był, bez zmian.

 

 

 

Wierzcie lub nie, ale nadal borykam się z tym syfem jakim jest silnik Y20DTH. Dwa razy omal nie zginąłem, próbując ruszyć pod górę z ulicy Krakowskiej na ulicę Wapienną w Bielsku Białej, kiedy obroty spadły sobie do kilkuset przy lewoskręcie - nie wolną klnąć na forum, więc po prostu sobie wyobraźcie minę moją... i kierowcy śmieciarki... JUTRO PO PROSTU OBLEJE TĄ TRUMNE NA KOŁACH BENZYNĄ I BĘDE NAPAWAŁ SIĘ TA CHWILĄ. Pozdrawiam wszystkich chcących pomóc. NIGDY WIĘCEJ WYNALAZKÓW TYPU OPEL.

 

Jeszcze jedna koncepcja mi zaświtała. Czy wirnik turbiny powinien na ciepłym (oczywiście zgaszonym silniku) obracaś się z totalnym luzem czy powinien stawiać opór przy próbie obrotu nim paluchem? Pytam bo u mnie ten opór jest dość wyraźny...

Edytowane przez yeeppa

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Witam,czytajac twoj dawny problem jestem ciekaw czy doszedles konca z tym autem bo ja mam identyczny problem i szukam przyczyny. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności