Gość keizel Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Witam Zwracam sie do was z prośba oceny mojego problemu. Sprawa wygląda następująco, kupiłem astre 1.7Dti i po jakim czasie zapalila sie kontrolka z błedem silnika, pojechalem do gosci i sprawdzili Techem- zdiagnozowali ze jest za niskie cisnienie doladowania i ze to chyba czujnik cisnienia doladowania. Załozyli jakis inny i bylo lepiej na jezdzie probnej nie wywalalo bledu a tech pokazywal ze jest prawie zadane cisnienei i jest duzo lepiej. Na powrocie wywalil blad z czujnikiem polozenia walu korbowego ale stwierdzili ze teraz zima to mozna tak jezdzic narazie bo nie przecodzi ona w tryb serwisowy. Po przejecaniu jakis 10 kilometrow znowu kontrolka i silnik mul. Zajechalem zbadali i komp pokazal blad z EGR-em rozebrali okazało sie ze jest on zaślepiony. Jak go odslepili to stwierdziliz ze turbina nie wyrabia i nie będzie dobrze. Diagnoza postawiona przez nich ze to turbina jest walnięta i do roboty. Moje pytanko co wy o tym sadzicie bo po wymianie turbiny nie chciał bym zeby sie okazalo ze to jednak nie to i jest dalej problem! Czy diagnoza postawiona przez mechaniorow jest według was słuszna?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35573-astra-17dti-kontrolka-z-b%C5%82edem-silnika/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Skoro na początku turbina dawała odpowiednie ciśnienie to czemu nagle miała by się uszkodzić po odślepieniu EGRa? Turbiny regeneruje się gdy puszczają znaczne ilości oleju, blokują się mechanicznie lub mają uszkodzone łopatki. Skoro Twoja turbina daje odpowiednie ciśnienie (należało by to zmierzyć zewnętrznym manometrem podpiętym do dolotu) to czemu chcą ją regenerować? Tu jak mi się wydaje problem może leżeć w podciśnieniach sterujacych, może pompa vacuum się kończy (zmierzyć podciśnienie), poczyścić, ew. podmienić elektrozaworki sterujące podciśnieniem, wyczyścić EGR i powinno być ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35573-astra-17dti-kontrolka-z-b%C5%82edem-silnika/#findComment-28931 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość keizel Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Po zmianie tego czujnika ona dawala prawie zadane cisnienie ale powiedzieli ze to sie miesci w granicach bledu a po odslepieniu twierdza ze to cisnienie jest za male i nie daje rady. tez jakos nie jestem przekonany w 100% co do tej turbiny dlatego moje pytanie do was.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35573-astra-17dti-kontrolka-z-b%C5%82edem-silnika/#findComment-28908 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Znajdź innego mechanika, który ma sprzęt i jest fachowcem w dieslach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35573-astra-17dti-kontrolka-z-b%C5%82edem-silnika/#findComment-28888 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość keizel Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 z na ktos takiego w łódzkim??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35573-astra-17dti-kontrolka-z-b%C5%82edem-silnika/#findComment-28484 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.