Gość cezary Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Witam serdecznie:) Dwa tygodnie temu niestety musiałem zrobic remont silnika z mojej Corsie B 96rok:( Samochód po naprawie chodził dobrze ale zaczęło sie falowanie silnika gdzy ten juz jest rozgrzany:( Wie ktos moze co moze to spowodowac????Nadmienie ze wymieniłem juz swiece na orginalne, kable orginalne kupione w serwisie to wszystko przed remontem silnika, wymienilem tez czujnik od kolektora ssacego i od temperatury silnika w bloku:( Po podłczeniu samochodu pod komputer nie ma zadnych błedów. Prosze o szybko i w miare fachowa pomoc:) Poprawiłem tytuł/rafaln1   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertnet Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 jaki silnik??? prosisz o pomoc a nie podajesz najważniejszej rzeczy!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cezary Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Sorki 1.4- 8 zaworów 1996r   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Lewe powietrze?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cezary Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Tylko którędy??sa wszystkie nowe węże i wężyki. Dzisiaj wymieniłem zawór EGR i problem zaczął pojawiac sie znowu jak się corsunia nagrzała. W momencie kiedy zaczyna"falowac" zacisnąłem wąż od nie wiem czy tak dokładnie się nazywa"silniczek krokowy który zainstalowany jest na scianie grodziowej http://www.opel-shop.pl/product_info.php?products_id=907 oto link jak on wyglądał. Falowanie ustało nadmienie ze to "guwienko wymieniłem wcześniej ponieważ zaczęła zapalac sie kontrolka "check engine"(chyba tak żółta kontrolka z narysowanym silnikiem) i po podłączeniu do komputera wykazało ze to jest uszkodzone. Natomiast teraz po podłaczeniu do kompa nic nie pokazuje:(   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Moze najpierw poczytaj sobie troche o budowie silnika. to, co jest w linku, to nie jest od corsy i nie jest to silniczek krokowy. Na grodzi, to masz czujnik ciśnienia bezwzglednego.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cezary Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Mechanikiem nie jestem wiec dlatego pisze i wstawiłem ten link a tam jest napisane ze jest to silniczek krokowy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 To coś steruje przepustnicą,zeby utrzymać wole obroty, krokowiec tylko przepuszcza powietrze, bez udziału przepustnicy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cezary Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Faktycznie przepraszam bardzo pomylilem sie. Niestety wymieniłem ten czujnik poraz drugi i przez ok 45min bylo dobrze pozniej na nowo zaczęło sie falowanie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.