Gość Anonymous Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 Wszystko było okej az postanowilem ze wymienie rozrząd, olej, pompe wody no i płyn chłodniczy. wymiana poszla bez problemu ale jak odbieralem autko z warsztatu uslyszalem przelewanie sie wody w nagrzewnicy. jako ze w warsztacie byl juz tylko cieć, pojechalem tak do domu. myslalem zapowietrzony uklad wiec odkrecilem czujnik temperatury i troche powietrza wylecialo. jednak dzisiaj rano po 2 dniowym postoju znowu mi sie tam przelewa.. czy to mozliwe zeby poszla uszczelka pod glowica? przed wymiana wszystko bylo ok.. od wymiany przejechalem 140km. plynu chlodniczego ubylo moze z centymetr. oleju jest na max i jest czysty. raz tylko zauwazylem maselko pod korkiem wlewu oleju ale wtedy strasznie przegnalem autko wiec chyba mial prawo sie spienic? plyn chlodniczy tez jest czysty i nie ma w nim spalin, pachnie tak jak powinien. co do dymienia z rury ciezko powiedziec, idzie bialy dym ale przeciez jest zima.. pocieszcie mnie troche bo juz nie mam sily.. dopiero wydalem na czesci i meczanikow tysiac zlotych   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36-zapowietrzony-uk%C5%82ad-ch%C5%82odzenia-uszczelka-pod-g%C5%82owic%C4%85/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 Witam. ja to przechodziłem około miesiąc po zmianie rorządu. U mnie w zbiorniczku cieczy też nie było mazi. Natomiast tak właśnie się coś przelewało i auto strasznie kopciło. Jak chcesz sprawdzić, czy auta pali Ci płyn chłodzący to przyłóż rękę do wydechu. Odrazu powinna Ci się na niej para skroplić. Ja niestety miałem wlaniętą uszczelkę pod głowicą. Co do Twojego problemu to ciężko coś na odległość wywnioskować. Ale może być faktycznie uszczelka walnięta... Pozdrawiam!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36-zapowietrzony-uk%C5%82ad-ch%C5%82odzenia-uszczelka-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-368438 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 nie mam juz sily do tego silnika.. niech mnie ktos przytuli   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36-zapowietrzony-uk%C5%82ad-ch%C5%82odzenia-uszczelka-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-368435 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 nie mam juz sily do tego silnika.. niech mnie ktos przytuli Jakbym Ci powiedział jakie są koszta z moim silnikiem to dopiero niemiałbyś siły   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36-zapowietrzony-uk%C5%82ad-ch%C5%82odzenia-uszczelka-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-368428 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 obpal silnik i sprawdz czy ci przewody od chlodnicy twardnieja, jak nie to powinno uszcelka powinna byc ok. a co do spalin to i tak sie pewnie zaraz skropli bo jest zimno, zreszta widac jak na mrozie para zasowa z rury. cyba ze w cieplym garazu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36-zapowietrzony-uk%C5%82ad-ch%C5%82odzenia-uszczelka-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-368426 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 obpal silnik i sprawdz czy ci przewody od chlodnicy twardnieja, jak nie to powinno uszcelka powinna byc ok.a co do spalin to i tak sie pewnie zaraz skropli bo jest zimno, zreszta widac jak na mrozie para zasowa z rury. cyba ze w cieplym garazu Ale jak się zrobi parenaście km to para już nie powinna iśc z wydechu. Bo cała woda powinna wyprować. Ja nie mówię o sytuacji przy zimnym silniku, tylko o sytuacji jak już wydech nie powinien tak dymić Pozdrawiam!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36-zapowietrzony-uk%C5%82ad-ch%C5%82odzenia-uszczelka-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-368424 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 dzisiaj postanowilem po raz juz chyba trzeci odpowietrzyc uklad chlodzenia.. caly czas mam nadzieje ze ten baran co mi robil auto nie odpowietrzyl go dobrze i wlal poprostu za malo plynu.. bo weszlo mu ok. 4.9L a powinno 5.9L. a odkrecany byl czujnik termiczny w chlodnicy i pompa wody wiec powinien wyleciec caly.. no i fakt ze problem zaczal sie DOKLADNIE po wymianie a wczesniej tego nie bylo... chyba ze nowy olej tak dokladnie umyl silnik a poprzedni wlasciciel sklamal ze jezdzil na polsyntetyku w sumie uszczela mogla byc mineralem zalepiona, nie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36-zapowietrzony-uk%C5%82ad-ch%C5%82odzenia-uszczelka-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-368420 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 chodzi mi o to, ze nawet jak sie rozgrzeje dobrze silnik, to za samochodem i tak widac pare jak na zewnatrze jest -5 stopni. para sie skrapla przy kontakcie z zimnym powietrzem ( i wszystkim innym co jest zimne, jak byjmniesz browar z lodowki to butelka zaczyna robic sie mokra, bo sie para na niej skrapla) w warsztatach maja takie cosik, co wkladaja do zbiorniczka i widza czy jest ok czy nie, chyba najpewniejszy test   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36-zapowietrzony-uk%C5%82ad-ch%C5%82odzenia-uszczelka-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-368415 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 jutro wale z tym do warsztatu: pod korkiem oleju biało, w okolicach uszczelki mokro a w jednym miejscu masełko. przewody jako tako nie twardnieja ale gdy po jezdzie odkrecam wlew plynu chlodniczego przybywa go dobre 2 centymetry i to wielka fala. uklad zapowietrza sie przy kazdym uruchomieniu silnika pary z rury co prawda nie ma ale objawy chyba wyraznie wskazuja na uszczele. wiem ze koszt wymiany bez planowania to kolo 200pln.. moze ktos z lodzi zna dobry warsztat gdzie henio to zrobi? bo na aso to mnie nie stac   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36-zapowietrzony-uk%C5%82ad-ch%C5%82odzenia-uszczelka-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-368406 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 gdzieś na widzewie est dobry podobno mechanik i duzo nie bierze nawet.tylko musze sie dowiedziec gdzie to dokładnie jest od ojca to Ci napisze.on tam naprawia swoją omege.pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36-zapowietrzony-uk%C5%82ad-ch%C5%82odzenia-uszczelka-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-368405 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.