Gość teremorele44 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 szkoda myślałem że to już kres moich poszukiwań no nic będe dalej szukał ale dziękuje .A tak z czystej ciekawości na prosty rozum czemu nie te?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36005-wtryski/page/2/#findComment-25100 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Jak znajdziesz, to bierz fiolet. W osiagach nic nie pomaga, sprawdzałem. Różni sie tylko ilościa dziurek rozpylajacych od czerwonego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36005-wtryski/page/2/#findComment-25096 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość teremorele44 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Dzięki i miłego wieczorku   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36005-wtryski/page/2/#findComment-25089 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cursor Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 A ja Ci podam rozwiązanie. Mianowicie BMW. Silnik M52B23, 2.3l 6 cylindrów. Impedancja wtrysków jest taka sama jak tych oplowskich(bodajże 16ohm), wtyczka jest taka sama, a wydajność jest minimalnie wyższa, z tym, że pracują one przy wyższym ciśnieniu. Wtryski są ogólnie dostępne, bo były montowane w kilku jeszcze silnikach. Z tego co kojarzę to regulator tam jest 3,5bar, a w e16se jest 2.5 bar. Na wtryskach c20ne (a tym bardziej c20xe) na pewno będzie przelewać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36005-wtryski/page/2/#findComment-25036 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.