Gość teremorele44 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 szkoda myślałem że to już kres moich poszukiwań no nic będe dalej szukał ale dziękuje .A tak z czystej ciekawości na prosty rozum czemu nie te?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Jak znajdziesz, to bierz fiolet. W osiagach nic nie pomaga, sprawdzałem. Różni sie tylko ilościa dziurek rozpylajacych od czerwonego.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość teremorele44 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Dzięki i miłego wieczorku   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cursor Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 A ja Ci podam rozwiązanie. Mianowicie BMW. Silnik M52B23, 2.3l 6 cylindrów. Impedancja wtrysków jest taka sama jak tych oplowskich(bodajże 16ohm), wtyczka jest taka sama, a wydajność jest minimalnie wyższa, z tym, że pracują one przy wyższym ciśnieniu. Wtryski są ogólnie dostępne, bo były montowane w kilku jeszcze silnikach. Z tego co kojarzę to regulator tam jest 3,5bar, a w e16se jest 2.5 bar. Na wtryskach c20ne (a tym bardziej c20xe) na pewno będzie przelewać.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.