Skocz do zawartości

Za krótka linka?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

przewertowałem całe forum i niestety nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie, więc muszę Wam trochę potruć :?:

Opiszę dokładnie swój problem:

Używając ręcznego jeździłem bokiem po zamarzniętych ulicach i za którymś zaciągnięciem linka strzeliła. Na kanał patrzę poszła długa, do sklepu, wymiana, skręcam ze sobą, strzeliła krótka... do sklepu, na kanał, skręciłem, ale coś luźno było, zaciągam ręczny - nic, mówię co jest. Z powrotem do kanału, patrzę wyskoczyło na złączu linki z ciągłem dźwigni ręcznej, uff już myślałem, że coś poważniejszego. Odkręciłem krótką linkę od długiej, połączyłem z dźwignią i... tu zaczyna się problem. Nie mogę teraz skręcić linek, między gwintem, a regulacją brakuje mi jakieś 7cm. Fakt nie mogę wcisnąć tych linek w tuleje prowadzące i przez to też ze 2-3cm tracę ale to i tak za mało. Jak całkiem zdejmę z tulei, to wtedy jakoś ledwo mogę na czubeczku gwintu załapać. No i nie mam pojęcia o co chodzi, czy są jakieś różnej długości linki i może mi w sklepie nie tą dali? :drunk:

Zastanawiam się, czy by nie zrobić przedłużki - tam jest chyba gwint ósemka, to bym tylko ściął łepek w śrubie i dokręcił do linki i by było lux :?:

Powiedzcie czy spotkaliście się z czymś takim i czy pomysł z przedłużką nie jest taki tragiczny :?:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zbyszek670

Powiedzcie czy spotkaliście się z czymś takim i czy pomysł z przedłużką nie jest taki tragiczny

Obejrzyj sobie na rysunkach jak te linki wyglądają ,może pomoże (link przykładowy):

http://www.sklep.szpot.pl/c/pl/12_3/1/1/0/short/uklad+hamulcowy.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość damiano2007

Stara linka była wyciągnięta i wszystko było OK. Ściągnij mieszek wewnątrz auta, polóxnij śrubę naciągająca linkę na full, załóż wtedy linkę i i wtedy naciągnij ręczny. Ot co

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W CB nie ma regulacji linki przy dźwigni.

Noszkurcze... a już bylem taki ucieszony :beer:

 

Teflonowe prowadnice to chodzi o punkt 2 z tej ilustracji, tak?

http://img144.imageshack.us/i/hammp1.jpg/

Jak tak, to właśnie nie mogę w to wcisnąć, ale i tak by było za mało, bo jak całkiem z nich zdejmę, że idzie koło sprężyn, to wtedy dopiero ledwo ledwo się styka gwint od linki z nakrętką regulacyjną.

 

A co myślicie o tej przedłużce co pisałem, bo nikt nie skomentował i nie wiem czy to aż tak tragiczny pomysł, że nie chcecie mnie wyśmiewać? :beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mogę w to wcisnąć

Daj na prowadnice troszkę oleju albo WD.

Gwarantuję, że wciśniesz linki, wiem z doświadczenia.

A potem już tylko je dobrze pociągnąć i zejdą się w łączniku (regulatorze) nad belką.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności