Gość deathrow Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Witam, Panowie i Panie mam następujący problem, pewnego dnia czyściłem styki na akumulatorze i powstało małe zwarcie, coś po przekręceniu stacyjniki zaczeło piszczeć, po odpaleniu auto pracowalo na 1800 obrotów i zaczeła świecić się kontrolka silnika, auto zostało oddane do mechanika, okazało się że uszkodzeniu uległa cewka - została wymieniona na nowa (zamiennik - fantazja serwisu nie zna granic tzn. cena), po wymianie samochód na biegu jałowym zaczął się dziwnie zachowywać mianiowicie obroty są na poziomie 750 - 800 kiedy spadaja z okolo 800 na 750 zaczyna szarpac autem, zawór EGR został wyczyszczony, po czyszczeniu obroty silnika nie schodziły poniezej 1000, tzn nie zawsze raz trzymała 1000 raz nie (silnik cieply, dla zimnego logiczne ze wiecej), ale jest to do przyzwyczajenia, ostatnim razem zmagam sie z kontrolka na desce - silnika, czesto sie zapala i musze ja kasowac u znajomego, komputer wyrzuca 3 błędy: p0301 - wykryta przerwa w zaplonie cylindra 1 p0335 - system położenia wału korbowego nie nauczył się wariancji p0300 - wykryto wielokrotne przerwy w zapłonie - nie występuje Jest ktoś w stanie pomóc szukałem na forum, kazdy mowi o czyszczeniu egr lub krokowego, ale do tego zwarcia wszystko bylo ok, wiec teoretycznie mechanicznie nic sie nie zmienilo, za pomoc z góry dziękuje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36141-problem-z-prac%C4%85-na-luzie-zapalajaca-sie-kontrolka-silnika/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.