Skocz do zawartości

zalany olejem wtryskiwacz


Gość opelek16

Rekomendowane odpowiedzi

Możesz odkręcić całe urządzenie, raptem 2 śrubki i później rozpołowić, tez 2 śrubki.

Ale musisz kupić uszczelki.

Wtrysk da się wyjąć(blaszka z 1 śrubą go trzyma) i krokowy tez odkręć( 2 śrubki).

Teraz możesz spokojnie w wannie z ropą myć.

Witam ponownie.

 

Otoz zabralem sie za przeczyszczenie gaznika z przepustnica, troche syfu bylo ale tragedii raczej nie:] wszystko moczylem w benzynie ekstrakcyjnej oprocz plastikowych rzeczy typu:

-wtryskiwacz

-silniczek krokowy

-czujnik polozenia przepustnicy

 

pozniej to wszystko zlozylem bez wymieniania jednej uszczelki a dokladnie pod monowtrysk gdyz stwierdzilem ze jest dobra(bylem w sklepie opla i pytalem sie ile taka uszczela kosztuje mi krzykna 50zl chcialem mimo to wziac ale nie bylo:[.) znalazlem tez w szukajce ze mozna zrobic taka z brystolu, wiec pytnie mozna??

 

gdy sie bawilem w rozkrecanie to znalzlem cos w rodzaj skruszonego wegla to scierwo zapchalo mi i musialem igla to wyskrobac czy to moglo byc przyczyna nie odpalenia auta??

jeszcze nie probowalem odpalic corsy bo aku mi sie rozladowalo przez te krecenie i wzialem aku do domu i teraz pytanie jaki prostownik bedzie mi potrzebny ja mam aku:

CP02 12v 43Ah 370A (EN)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 47
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

teraz pytanie jaki prostownik bedzie mi potrzebny ja mam aku:

CP02 12v 43Ah 370A (EN)

Wystarczy Ci taki do 5A, aku powinno się ładować tzw. prądem dziesięciogodzinnym w Twoim wypadku 4,3 A. Do podładowania wystarczy najzwyklejszy prostownik z Biedronki czy innego Tesco :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz pytanie jaki prostownik bedzie mi potrzebny ja mam aku:

CP02 12v 43Ah 370A (EN)

Wystarczy Ci taki do 5A, aku powinno się ładować tzw. prądem dziesięciogodzinnym w Twoim wypadku 4,3 A. Do podładowania wystarczy najzwyklejszy prostownik z Biedronki czy innego Tesco :wink:

ja kupilem 4A za 64.99:D

 

dzieki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podlaczylem aku ale niestety nie dopala moja corsina :urodziny: przeciscilem gaznik z przepustnica w benzynie ekstrakcyjnej. pompa dziala ale nie wiem jak sprawdzic czy daje paliwo i czy wtryskiwacz je wtryskuje:/ a niech mi ktos powie jak wtryskiwacz wtryskuje paliwo to duzo tego leci tam gdzie jest plywak i kiedy bym rozkrecil to te paliwo by zostalo czy po przekreceniu kluczyka na off splynelo by rura powrotna?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie leci, to albo pompa stoi, albo wtrysk nie ma sygnału z komputera, albo plusa po zapłonie.

Witam! dzis sprawdzilem i tak:

-pompa podaje paliwo

-wtryskiwacz ladnie daje stozkowy wtrysk

 

ja37 a moze wogle podam ci co zrbobilem zanim przestal odpalac:P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec...Zaczelo sie od glupiego dolania oleju(shell Helix HX5 15W-40) bo myslalem ze potrzebuje.Dolalem bo mi kontrolka sie palila i gasla podczas rozruchu(nie patrzac na miarke moj blad :jupi: )okazalo sie ze jest gruuubo ponad miarke :hyhy: . W tym czasie kiedy olej byl juz w silniku auto zaczelo slabnac a kiedy stal na jalowym to nawet potrafil zgasnac. Szarpalo nim i gasl. Raz nie moglem jakies 5min odpalic a gdy odplil to szarpal. Po jakims czasie z nawiewu poczulem smrod jakby spalenizna jakas, odrazu na pobocze i pod maske(na wylaczanym silniku patrzylem) i... spod filtra oleju ulatywal dym chyba bialy bo to w nocy bylo i ciezko stwierdzic. Na drugi dzien auto nie odpalilo do dzis :jupi: Przymierzam sie do mechanika go zaciagnac na dniach. Obawiam sie najgorszeego :drunk:

 

Wiecie co moglem sknocic w silniku?

 

Sprawdzilem profilaktycznie:

-iskra jest

-pompe paliwa

-wtryski

-przeczyscilem gaznik i przepustnice bo byly w oleju

 

Silnik c14nz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy tych temperaturach olej jest gesty.

Korby powinny tylko uderzać o olej, a nie w nim pływać, dlatego miałeś kłopoty.

No i pewnie w końcu poszedł olej jakąś odmą - dym.

Rozrząd sprawdziłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności